“Sommermeny”

Vurdert som nr. 29 av 177 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservater
Beskrivelse: Med fiskebrygga og Gravanekanalen som nærmeste nabo finner du Sørlandets beste restaurant. Bølgen & Moi ligger på solsiden, i le av vinden og med flotte brygger og koselig trehusbebyggelse i nærheten. På menyen er det gode småretter, sandwicher, fisk og skalldyr, supper, lunchretter og kaker i rause porsjoner. Her tilbys alt fra smørbrød til 3-retter overraskelseslunsj. Egen barnemeny med tapas, snacks og småretter. På kvelden forvandles restauranten til et fullservice Brasserie med moderne internasjonal á la carte meny. Sammensatte menyer fra sesongens beste råvarer. Noe i glasset - utvalget er stort. Restauranten har alle rettigheter og cocktails og drinker laget på nypresset juice og friske råvarer. En av landets mest kjente kunstnere, Kjell Nupen, har malt både kunsten på veggene og dekketallerknene.
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

God mat og god drikke. Relativt stive priser på vinen. Fine omgivelser på sommeren. Hyggelig betjening

Dato for besøk: august 2019
Takk, janolavg2015
Stian T, General Manager på Bølgen & Moi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Hei , og takk for tilbakemelding.

Anmeldt 31. august 2019

Vi spiste på Bølgen og Moi på Gravane i Kristiansand.
Seabass var nesten ingenting, men prisene var det motsatte. Vann var også kostbart
uten at det ble gitt beskjed om. Service var dårlig, bortsett fra Hannah som redded kvelden.

Takk, Olaf O

Hei og takk for tilbakemelding.

Det er kjedelig at vår servitør ikke har informert dere godt nok om vårt gode vann.
Man betaler kun 35 ,- for så mye renset og filtrert vann man ønsker igjennom hele måltidet.
Og da kan man velge med eller uten bobler.

Vi beklager selvsagt hvis dere ikke har blitt informert.
Hyggelig at Hannah reddet kvelden deres.

Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Vet noen har meldt om varierende mat hos Bølgen &Moi i Kristiansand - men har hatt et større selskap der og de leverte så det holdt! En ubeskrivelig forrett - til å dele - med skinker, focaccia, sushi og ikke minst verdens beste blåskjell! Knallgod hovedrett og dessert også.
Anbefales

Dato for besøk: august 2019
Takk, torunnm445

Hei Torunn, så hyggelig med tilbakemelding.

Anmeldt 6. august 2019

Hadde bestilt bord for lunch.
Da vi ankom ble vi møtt av en uhøflig kvinnelig kelner som anviste oss bord.
Der ble vi møtt av en annen kvinnelig kelner som svarte våre svenske venner frekt.
Slengte menyene ned på bordet til oss. Helt uakseptabel oppførsel.
Det eneste de er flinke til på denne restauranten er å skrive ut høye regninger.
Stedet er rett og slett oppskrytt.
Aldri mer dit

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Kaare G

Hei Kaare, det var en kjedelig tilbakemelding.
Håper du vil vurdere et nytt besøk hos oss, og ta gjerne kontakt med oss på restauranten slik at vi kan rette opp inntrykket du sitter med.

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Var der en travel lørdag i juli. Forstår det kan være mye å gjøre men vi hadde bestilt bord og måtte vente lenge og ble atpåtil møtt med sure servitører som egentlig ikke hadde tid til oss. Følte oss langt i fra ønsket, og da er ikke prisen eller maten verdt opplevelsen

Dato for besøk: juli 2019
Takk, amshoiland

Hei , dette var kjedelig tilbakemelding.

Vi ønsker å levere så godt som mulig både på mottagelse, service og mat kvalitet.
Håper dere vil gi oss en ny sjanse ved neste anledning.

Ta gjerne kontakt med oss i restauranten slik at vi kan gjøre det godt igjen.

Reisende som så på Bølgen & Moi, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bølgen & Moi? Del dine erfaringer!