“Glutenfritt”
Anmeldelse av Bølgen & Moi - STENGT

Bølgen & Moi
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Med fiskebrygga og Gravanekanalen som nærmeste nabo finner du Sørlandets beste restaurant. Bølgen & Moi ligger på solsiden, i le av vinden og med flotte brygger og koselig trehusbebyggelse i nærheten. På menyen er det gode småretter, sandwicher, fisk og skalldyr, supper, lunchretter og kaker i rause porsjoner. Her tilbys alt fra smørbrød til 3-retter overraskelseslunsj. Egen barnemeny med tapas, snacks og småretter. På kvelden forvandles restauranten til et fullservice Brasserie med moderne internasjonal á la carte meny. Sammensatte menyer fra sesongens beste råvarer. Noe i glasset - utvalget er stort. Restauranten har alle rettigheter og cocktails og drinker laget på nypresset juice og friske råvarer. En av landets mest kjente kunstnere, Kjell Nupen, har malt både kunsten på veggene og dekketallerknene.
Anmeldt 16. juli 2020

Bente Lindal
For 3 minutter siden
Skulle spise 5 retters på vår bryllupsdag. Ringte og spurte om de kunne servere meg glutenfri mat. Jeg er veldig allergisk , dette var ikke noe problem sa de. Etter noen timer ble jeg syk. Har ikke spist andre steder en hjemme, så skjønte fort at dette kom fra resturantene . Ringte ned etter 3 dager, fikk kun beklager dette skal ikke skje. Ok det hjelper ikke meg som var dårlig i en uke etterpå. Så dere som har cøliaki , styr unna Denne plassen. De skulle også få sjefen til å kontakte meg. Har ikke hørt noe fra han :(

Takk, 700bentel

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Konkurs. Permanently closed.

[DN 6.april 2020]

«Trond Moi stenger dørene for Bølgen&Moi i Kristiansand for godt: Akkurat nå er det veldig trist. Kjendiskokk Trond Moi begjærte mandag konkurs for Bølgen&Moi i Kristiansand.»

2  Takk, andfaa
Anmeldt 9. februar 2020

Servicen var utrolig bra, alle som jobbet der var meget blide og serviceinnstilte. Maten var fantastisk, skrei med sellerikrem, kan absolutt anbefales. Lokalene er helt nede ved sjøen på fiskebrygga, meget flott.

Dato for besøk: februar 2020
3  Takk, hlaud
Tungis, Daglig leder på Bølgen & Moi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2020

Tussen takk :)

Anmeldt 27. januar 2020 via mobile enheter

Var der 18 januar 2020 med min samboer og vi var begge svært fornøyd. Vi hadde en 5 retters med vinpakke til hver rett. Alt var nydelig sammensatt og servert av dedikerte servitører som visste hva de gjorde. Fikk også testet noen drinker og østers i tillegg,, nydelig det også.We ll be back.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, karlslet
Stian T, General Manager på Bølgen & Moi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2020

Hei karlslet

Tusen takk for besøket, hyggelig med gode ord.

Anmeldt 8. desember 2019

Besøke Bølgen & Moi en ettermiddag for kort tid siden. Ble fint mottatt av Trond Moi og vist til bordet av en av restaurantens hyggelige ansatte. Vi spiste en kjempegod lutefisk med alt tenkelig tilbehør. Da vi alle tre var sultne og maten smakte bra, tok vi imot tilbudet om en ny runde. Dette var like godt, men da hadde vi fått nok. God stemning i restauranten og god service, gjør at det nok ikke blir så lenge til neste besøk.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Vollis47
Stian T, General Manager på Bølgen & Moi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2019

Tusen takk for hyggelige ord.

Reisende som så på Bølgen & Moi, så også på

Kristiansand, Vest-Agder