“Middelmådig”
Anmeldelse av Bølgen & Moi - STENGT

Bølgen & Moi
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Med fiskebrygga og Gravanekanalen som nærmeste nabo finner du Sørlandets beste restaurant. Bølgen & Moi ligger på solsiden, i le av vinden og med flotte brygger og koselig trehusbebyggelse i nærheten. På menyen er det gode småretter, sandwicher, fisk og skalldyr, supper, lunchretter og kaker i rause porsjoner. Her tilbys alt fra smørbrød til 3-retter overraskelseslunsj. Egen barnemeny med tapas, snacks og småretter. På kvelden forvandles restauranten til et fullservice Brasserie med moderne internasjonal á la carte meny. Sammensatte menyer fra sesongens beste råvarer. Noe i glasset - utvalget er stort. Restauranten har alle rettigheter og cocktails og drinker laget på nypresset juice og friske råvarer. En av landets mest kjente kunstnere, Kjell Nupen, har malt både kunsten på veggene og dekketallerknene.
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Bråkete med dj i ryggen. Innimellom amatørmessig servering. Noe var svært godt og noe middelmådig av mat og drikke.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, raffen

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi fant ut at denne restauranten nå kun heter Moi. Nydelig mat, herlig service, fantastiske beliggenhet! Vi var to par som spiste dagens fisk , lange, og dagens kjøtt , kalvestek. Begge deler helt nydelig. Så hadde vi dagens dessert, en sort kake med et vanskelig navn , med litt bær og sorbet. Pluss sjokoladedesserten OMG. Fortreffelig begge deler. Vi hadde en ung og blid og serviceminded servitør. Moi anbefales på det sterkeste. Vi kommer garantert igjen❤️

1  Takk, Tilla68
Anmeldt 16. juli 2020

Bente Lindal
For 3 minutter siden
Skulle spise 5 retters på vår bryllupsdag. Ringte og spurte om de kunne servere meg glutenfri mat. Jeg er veldig allergisk , dette var ikke noe problem sa de. Etter noen timer ble jeg syk. Har ikke spist andre steder en hjemme, så skjønte fort at dette kom fra resturantene . Ringte ned etter 3 dager, fikk kun beklager dette skal ikke skje. Ok det hjelper ikke meg som var dårlig i en uke etterpå. Så dere som har cøliaki , styr unna Denne plassen. De skulle også få sjefen til å kontakte meg. Har ikke hørt noe fra han :(

Takk, 700bentel
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Konkurs. Permanently closed.

[DN 6.april 2020]

«Trond Moi stenger dørene for Bølgen&Moi i Kristiansand for godt: Akkurat nå er det veldig trist. Kjendiskokk Trond Moi begjærte mandag konkurs for Bølgen&Moi i Kristiansand.»

2  Takk, andfaa
Anmeldt 9. februar 2020

Servicen var utrolig bra, alle som jobbet der var meget blide og serviceinnstilte. Maten var fantastisk, skrei med sellerikrem, kan absolutt anbefales. Lokalene er helt nede ved sjøen på fiskebrygga, meget flott.

Dato for besøk: februar 2020
3  Takk, hlaud
Tungis, Daglig leder på Bølgen & Moi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2020

Tussen takk :)

Reisende som så på Bølgen & Moi, så også på