“Anbefales ikke for allergikere!”
Anmeldelse av Restaurant Rett i Garnet

Restaurant Rett i Garnet
Vurdert som nr. 55 av 168 Restauranter i Kristiansand
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering, Gatekjøkken
Anmeldt 12. november 2018

Jeg har besøkt stedet fire ganger, da vi likte navnet på stedet, og servitørene var hyggelige og imøtekommende. Mine venner bestilte Flåkjefta Sportsfisker og fiskesuppe. Jeg har alvorlig skalldyr alllergi (jeg kan dø av en reke eller et blåskjell) og jeg ga beskjed om dette da vi bestilte maten. Det var ikke noe problem, fikk jeg høre. Til tross for dette har jeg alle fire gangene jeg bestilte mat der (Jeg pleier å bestille burger eller rødspette) fått maten min servert MED blåskjell-pynt! Jeg kunne naturligvis ikke spise maten, da saftene fra blåskjellet hadde sivet inn i maten, og jeg måtte sende den ut igjen. Jeg har fått beklagelser fra personalet når jeg har betalt etterpå, men det har altså gjentatt seg hver gang jeg har vært der. Jeg er ikke sikker på om jeg er villig til å besøke stedet igjen.....

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Linda H

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Spiste pannestekt kveite, det var veldig godt. God service litt venting men hva gjør det når maten er god.

Takk, Endre2013
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Maten smakte bra og porsjonene var store. Restauranten var litt over halvfull, og vi ventet kun 15-20 minutt på maten.

Kaffen var ikke til å skryte av. Jeg er usikker på merke, men smakte som nescafe instant coffee.

Dato for besøk: august 2018
Takk, SultneKim
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte blåskjell. Veldig god smak og deilig kremet saus. Ca 1/3 av skjellene hadde ikke åpnet seg. Jeg sa fra til servitøren vår og han sa umiddelbart at jeg selvfølgelig skulle få en ny posjon. Fantastisk service og nydelig mat. Ble meget positivt overrasket. Vi spiste også reker og makrell og alt smakte ypperlig i sommervarmen! Kommer definitivt tilbake

Takk, kinehhh
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Varm dag i Kristiansand så valgte vi å ta en lunsj på Rett i garnet. Masse folk her denne dagen. Bestilte oss fiskesuppe og burger. Begge rettene smakte godt og trivelig personell brakte oss i godt humør. Kan anbefales

Takk, tor56Haugesund

Reisende som så på Restaurant Rett i Garnet, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Restaurant Rett i Garnet? Del dine erfaringer!