“Litt under middels på mat og service”
Anmeldelse av Restaurant Rett i Garnet

Restaurant Rett i Garnet
Vurdert som nr. 54 av 163 Restauranter i Kristiansand
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering, Gatekjøkken
Anmeldt 23. august 2021

Vi ringte for å bestille bord for kvelden tidlig på dagen. Restauranten sa at de ikke tok forhåndsbestilling, og at vi kunne komme så fant de bord. Da vi kom til restauranten, ventet vi en god stund, kelnere som hadde det sånn passe travelt så ikke på oss der vi stod, ikke et hei eller velkommen. Til slutt ropte vi på en som stoppet opp. Vi bad om et bord, det var noen ledige, men fikk da høre at de var forhåndsbestilt ! . Vi fikk bord etter hvert. Betjeningen var hyggelig og hjelpsom, men helt uten trening, det forventes mer av en fiskerestaurant på byens beste beliggenhet. Maten var ikke spesiell, min kveite var overstekt, og min kones steinbit var saltet så hardt at det ikke var lett å spise den. Vinutvalget var svært magert, de sa det var fordi sesongen var på hell, da tenker jeg det er bedre å bare stenge til neste sesong. Betjeningen forsøkte sitt beste, men det var dårlig kommunikasjon mellom kjøkken og kelnere. Vi prøver nok en annen restaurant neste gang vi er i Kristiansand. De burde fått karakteren 2, men jeg setter 3 siden personalet var svært hyggelig, om enn amatører i faget.

2  Takk, ge0rgeharaldl

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og god atmosfære betjeningen var veldig hjelpsom og servicen var upåklagelig. Vi kommer definitivt tilbake

Takk, O4645NVninal
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Helt greit. Vi hadde laks, blåskjell og kveite.
Laksen ble nok noe løs i fisken og for mye dynga ned av grønn kryddermiks. Kveite og blåskjell var bedre. God panacota og en litt mektig cookie dough til dessert.
Noe fraværende betjening i en ikke full restaurant. Midt på treet opplevelse dette til en noe stiv pris i forhold til levert.

Takk, Geir Martin A
Anmeldt 11. juli 2021

Vi bestilte både reker, foccacia med reker og krabbeskjell. Smakte utmerket, og utrolig masse reker! Kommer helt garanterttilbake!!

Takk, Lih6
Anmeldt 11. juli 2021

Her må dere skjerpe dere på kjøkkenet. Tidligere år var stekt makrell en nytelse på denne restauranten, men ikke nå om du ilke liker kremert makrell. Hva har skjedd med kjøkkenet?? Var rekene vi spiste ferske?? Hvorfor serverer dere så små reker at en nesten må spise de med skall, hvor er kvaliteten blitt av. Dere må skjerpe dere, profitt blir det ikke når kvaliteten senkes. Hadde kjøkkenet vert like bra som servitørene er ville jeg gjerne kommet tilbake. Jeg bor i Kristiansand men vil ikke lenger anbefale våres besøkene gjester å bruke Rett i Garnet lenger, dessverre.......

Takk, louisarnsteinm

Reisende som så på Restaurant Rett i Garnet, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Restaurant Rett i Garnet? Del dine erfaringer!