“Helt fantastisk mat”

Vurdert som nr. 10 av 153 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Sjømat, Grill
God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Sjøhuset Restaurant har iover 20 år vært en institusjon blant Kristiansands beste restauranter. Her serveres fisk og skalldyr av ypperste kvalitet, levende hummer- og med godt tilbud til kjøttelskere. Med et maritimt miljø og unik beliggenhet helt i havgapet ligger alt til rette for et minneverdig måltid. På uteserveringen kan man nyte en bedre middag eller slappe av med en forfriskning i aftensolen. Åpent (kjøkken) alle dager: 15.00-23.00. Uteservering fra april og åpent fra kl. 11.00 hver dag.
Anmeldt 18. juli 2020

Beste sjømat jeg har prøvd i Norge!! God service og pris. Veldig fin lokale i koselig området i Kristiansand.
Gleder meg til å komme tilbake dit

Takk, B5062HTsilviav

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig koselig beliggenhet der du kan sitte ute å nyte solen og nydelig (sjø) mat og god drikke med en fantastik utsikt. Svært hyggelig betjening og priser til å leve med

Takk, 578arildh
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte moule frites her en regnværskveld. Veldig god mat og trivelig betjening som tok godt vare på gjestene sine.

Takk, Stian Torleif V
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

På en kort uke i Kristiansand var vi på Sjøhuset to ganger, spiste både inne og ute. Service og mat var upåklagelig og vi fikk super plassering begge gangene. Personalet var kjempeflinke og oppmerksomme, kom med gode vinanbefalinger og var lett å få kontakt med. Vi nøt den nydelige maten og utsikten utover sjøen og var 100 % fornøyd. Vi spiste kamskjell, kveite og hjort ytrefilet fra menyen inne og Moule Frites fra utemenyen. Nydelig! Vi fikk en del tomme blåskjell og da vi påpekte dette ble de raskt erstattet med nye. Tommel opp! Vi vil tilbake hit ved neste Kr.Sand-besøk.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Kristin H
Anmeldt 27. juni 2020

Vi fikk ikke servering. Barna ønsket ikke mat og ville ikke ha noe på menyen, men spise litt kjeks. Da ble vi bortvist.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Norgesferie550

Reisende som så på Sjøhuset Restaurant, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Sjøhuset Restaurant? Del dine erfaringer!