“Koselig plass å besøke på sommeren”
Anmeldelse av Sjøhuset Restaurant

Sjøhuset Restaurant
Vurdert som nr. 12 av 163 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Sjømat, Grill
God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Sjøhuset Restaurant har iover 20 år vært en institusjon blant Kristiansands beste restauranter. Her serveres fisk og skalldyr av ypperste kvalitet, levende hummer- og med godt tilbud til kjøttelskere. Med et maritimt miljø og unik beliggenhet helt i havgapet ligger alt til rette for et minneverdig måltid. På uteserveringen kan man nyte en bedre middag eller slappe av med en forfriskning i aftensolen. Åpent (kjøkken) alle dager: 15.00-23.00. Uteservering fra april og åpent fra kl. 11.00 hver dag.
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Sjøhuset leverer stort sett med samme standard fra besøk til besøk. Vi spiste bryggemeny og entrecôte. Barna hadde fish & chips og pølser. Fin beliggenhet i Kristiansand.

Takk, Stinus165

1923 av 524 anmeldelser

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat. Topp kvalitet på mat og drikke. Imøtekommende betjening som ønsker det beste for kundene. Bra vinkart for enhver smak og lommebok.

Takk, 552mariannl
Anmeldt 24. juli 2021

Vi var fire stykker som bestilte fem retters middagen. Etter å ha spist piggvar her i fjor, så var forventningene høye. Og også nå leverte de knall mat og service. Datteren min var i utgangspunktet litt skeptisk da ingen av rettene egentlig fristet noe særlig, men også hun ble super fornøyd. Prisen på 750 pr pers er det ingenting å si på, presentasjonen og porsjonene var veldig bra. Ett sted jeg vil anbefale, og vi helt sikkert kommer til å besøke igjen når vi er i området.

1  Takk, Kenneth N
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Har vært 3 gang på Sjøhuset i juni, og har blitt min Kristiansand-sommer-favoritt! Kan fort bli fullt i prime-time, og det er forståelig. Nyydelig sommer og bryggestemning, mer liv ute og roligere inne.

Inne har vi fått mer tett og personlig service, med mat og vin av ypperste kvalitet. Fiskesuppa er bankers, og ellers er de supergode på sesongens smaker og tilbehør.

Ute er reke en sikker vinner. Her får du kanskje litt mindre oppmerksomhet gitt flere kunder og mer pils-stemning. Vi måtte mase litt på vann og betaling.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Voyager04083598402
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte 5 retters meny og ble IKKE skuffet. For en opplevelse fra start til slutt. Kr 750.- per pers. Kelner var helt fantastisk og anbefalte gode viner som passet perfekt til maten. Beste mat opplevelsen på lenge. Tommelen opp.

2  Takk, WencheR

Reisende som så på Sjøhuset Restaurant, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Sjøhuset Restaurant? Del dine erfaringer!