“Helt innafor!”

Vurdert som nr. 11 av 164 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Sjømat, Grill
God for: Forretningsmøter, Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Sjøhuset Restaurant har iover 20 år vært en institusjon blant Kristiansands beste restauranter. Her serveres fisk og skalldyr av ypperste kvalitet, levende hummer- og med godt tilbud til kjøttelskere. Med et maritimt miljø og unik beliggenhet helt i havgapet ligger alt til rette for et minneverdig måltid. På uteserveringen kan man nyte en bedre middag eller slappe av med en forfriskning i aftensolen. Åpent (kjøkken) alle dager: 15.00-23.00. Uteservering fra april og åpent fra kl. 11.00 hver dag.
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Familiemiddag hvor alle valgte 5 retters med vinpakke og alle var fornøyde! God mat, men manglet litt på å være fantastisk.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Ttrond

1923 av 530 anmeldelser

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi ble stående og vente i 10 ulidelige minutter mens en alt annet enn blid hovmester ble stående og prate med noen gjester som kom før oss. Uterestauranten var halvfull. Slik virket også denne hovmesteren.

Han smiler ikke, han ser ikke på oss - han er potte sur og lei. Slik er han også når han må nedlate seg til å servere oss.

Blåskjellene er velsmakende, men på størrelse med nyfødte strandsnegler.

Alt i alt et svært trist måltid ikke minst takket være ditto hovmester. Det blir en stund til vi kommer tilbake.

3  Takk, Trek26804039102
Anmeldt 31. juli 2021

En av våre beste matopplevelser. Sjøkrepsen er verdt å dra til Kristiansand ens ærend for.
Vi spiste 5 retters og fikk et nydelig bord ute på terassen ved vannet. Service tipptopp, vin og mat det samme. Vi kommer tilbake

Takk, ingvilp
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Glasshuset mot havet gir en god stemning, og sjømaten som serveres er god. Vi nøt fem retter og gode vinvalg til. Servicen hakket litt da vi var der, og de ansatte virket livstrette og uinspirerte. Sammenlignet med andre restauranter i Kristiansand var heller ikke dette toppklasse, men for all del - solid og godt.

Takk, OyvindMG
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Sjøhuset leverer stort sett med samme standard fra besøk til besøk. Vi spiste bryggemeny og entrecôte. Barna hadde fish & chips og pølser. Fin beliggenhet i Kristiansand.

Takk, Stinus165

Reisende som så på Sjøhuset Restaurant, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Sjøhuset Restaurant? Del dine erfaringer!