Gjennomsnittlig

Maten var grei og fint og vennlig personal. Men den største klagen er at båten vugger mye til og... les mer

Anmeldt 14. juli 2020
H8289NAanonym
Kjapp tur over skagerak

Tok fjordline fra Hirtshals til Kristiansand. Rask overfart på litt over 2 timer. Dette er ikke... les mer

Anmeldt 22. juli 2019
Thumper1974
Ulefoss, Norge

Anmeldt 4. november 2018

Fruen og jeg reiste fra Bergen til Hirtshals med Stavangerfjord. Våre to Boston Terriere var i hundehotellet på dagtid.
Vi synes turen var fin. Middagen i a la carte likedan. Vi tar båten tilbake i Mars. Det var ikke veldig mange reisende ombord. Bildekket var veldig greit å kjøre ombord på.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, androx1
Anmeldt 17. september 2018

Har reist med Fjordcat noen ganger. Selve båten er helt grei. Kan være en fordel å være litt sjøsterk hvis det er litt dårlig vær. Turen går veldig fort og ombord ig ilandkjøring forholdsvis effektivt. Litt knotete løsning på bildekk for å få utnyttet plassen, men besetningen virker proffesjonelle og effektive. Et billig og kjapt alternativ hvis man skal mellom Kristiansand og Hirtshals.

Takk, TommyL755
Anmeldt 4. september 2018

Helt grei frakt av bil til Bergen fra Stavanger 02 August
MEN Vi kjøpte Ciabatta og fikk innsyn i dårlige rutiner for matlaging rapport- avvik og kundebehandling Tygde småsteiner og sand var redd for ødelagt tann men var veldig heldig. 1 smørblank Danske ville ikke refundere pengene for 2 Ciabatta!! Kastet dem i søppel Jeg måtte snakke med noen i ledelsen ombord på den strenge måten for at de tilbakebetalte -- veldig ubehagelig De fjernet ikke produktene fra kjøledisken som åpenbart var full av sand det lå fortsatt noen i disken ved ankomst Bergen resten var solgt!!! Reis med båtene om du må men IKKE RØR MATEN ombord de har veldig dårlige rutiner og holdninger Husk hørselvern eller støyreduserende hodetelefoner Heismusikk høyt hele tiden over hele båten hørtes i perioder som ryggealarm for bil

Takk, TorvaldTake
Anmeldt 27. august 2018

Forferdelig. Fjord Cat er muligens den raskeste veien mellom Norge og Danmark, men komfortabel er den ikke. Det føles mer som en buss på kjøl, i beste fall føles det som en litt stor hurtigbåt med bildekk - og det finnes nok av de i Norge. Taxfree-butikken er liten og mye å ta seg til er det ikke. Båten er liten og lett og svært var for vær og vind. Spesielt sidevind er den ikke glad i. Colorline og Superspeed pløyer rett fram og tilbake mellom Kristiansand og Hirtshals nærmest uansett værforhold. Fjord Cat må virkelig føye seg etter vinden. Siste tur tok en time lenger en forutsatt fordi båten måtte gjøre en stor sving for at det skulle være ikke altfor ubehaghelig. Ikke at det hjalp så mye, mange av passasjerene kastet opp uansett. Hvis man er sjøsterk og vil fort fram er dette en helt grei opplevelse. Hvis man vil kose seg og slappe av er konkurrenten et mye bedre alternativ.

2  Takk, Jan H
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Turen over Skagerrak tar to timer og ett kvarter, og er dermed en time raskere enn Color Line. Men det går på bekostning av komforten, det er ikke uvanlig med mye oppkast ombord. På grunn av størrelsen er tilbudet ombord begrenset. Vil anbefale folk å heller shoppe i land, da butikken er relativt dyr. Merk at betalingen skjer i DKK! Inn- og utkjøring går ganske fort, men det er trangt. Pluss for ok toaletter.

Takk, Oeyvind L