Elendig service i buffet-restaurant!

Jeg har cøliaki, så middagsbuffet og frokost var en trist affære. Jeg følte meg svært lite... les mer

Anmeldt 7. desember 2023
torhildc
Greit nok

Vi reiste på cuise med Stavangerfjord til Bergen fra Kristiansand. Vi hadde den beste... les mer

Anmeldt 13. august 2023
jippi j
Kristiansand, Norge

Anmeldt 14. oktober 2019

Altfor mange biler blir stuet for tett. Hvis du vil ha skraper og bulker i bilen er du komt på rett plass.

Dato for opplevelse: oktober 2019
3  Takk, thomas D
Anmeldt 22. juli 2019

Tok fjordline fra Hirtshals til Kristiansand. Rask overfart på litt over 2 timer. Dette er ikke turen for de som blir lett sjøsyk. Selv om det virket som flatt vann gynget båten godt. Dette var flere i buffeten der vi satt som fikk maten i retur.
Buffeten var ok ikke noe mer. På den lille tax free butikken var det minimalt med utvalg, men det holdt. jeg vil foretrekke denne overfarten, men tar ikke med kona som blir sjøsyk på neste tur til Danmark

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, Thumper1974
Anmeldt 23. juni 2019

Svært misfornøyd med maten. Dårlig utvalg, harsk fisk, ble tomt for ris kort tid etter avgang, dårlig service. Fikk kun beholde bordet i 1,5 time, mens hos konkurrentene får en beholde bordet under hele overfarten. Kort sagt, ta med egen mat.

Dato for opplevelse: juni 2019
2  Takk, vklhafto
Anmeldt 2. mai 2019 via mobile enheter

Vi spiste middag i kveldsbuffe restauranten, for det det meste var maten god. Eneste var at oksekjøttet var seigt, ellers veldig variert.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, Odddah
Anmeldt 24. april 2019

Turen Bergen - Hirtshals og Hirtshals - Bergen (med MS Stavangerfjord og MS Bergensfjord) en fin tur om været er pent. Da kan man stå oppe på dekk (dekk 10). Et minus er at det ute på dekk kan røykes. Samtidig har man en lekeplass for barn på samme dekk, så da trekker det ned at man røyke like foran barna.

Maten og drikken i bufférestauranten smaker svært godt; husk matkupongene.

Dato for opplevelse: april 2019
1  Takk, Øyvind G