Gjennomsnittlig

Maten var grei og fint og vennlig personal. Men den største klagen er at båten vugger mye til og... les mer

Anmeldt 14. juli 2020
H8289NAanonym
Kjapp tur over skagerak

Anmeldt 22. juli 2019
Thumper1974
Ulefoss, Norge

Anmeldt 11. juli 2020

Valgte ferje fra Stavanger til Bergen for å nyte det gode liv på sommerens biltur. MS Bergenfjord gikk fra risvika kl 07 og vi møtte opp kl 06. Vi ville spise frokost/lunsj ombord siden det skulle være et godt utvalg av restauranter. Buffé var uaktuelt pga covid19, men fristende reklame plakater på pizza og brus eller danske smørrebrød lokket. Dessverre var ikke baren med pizza åpen og heller ikke restaurant Grieg som hadde smørrebrød som lunsj tilbud. Det er tydeligvis ikke lunsjtid på båt før kl 13.30. Vi ble henvist til cafeen, der alle bordene var opptatte av passasjerer som måtte ut av lugarene sine. Der vi satt var det ikke tillatt med medbrakt mat, så der sto vi småsultne og grettene. Det endte med at vi kjøpte hver vår pizzabit med pommes-frites og en brus til en pakkepris på 89 ddk pr pers. Pizzastykke var kaldt og tørt, pommes-frites var kald, vassen og blek. Reisen med MS bergensfjord fra Stavanger til Bergen var en flopp, det var ikke et eneste tilbud for innenlands reisende og nesten alle restauranter var stengt,det var heller ikke noe underholdnings tilbud. Vi angrer bittert, bilturen hadde tatt 5 timer, og vi hadde sikkert kunnet stoppe på cirkelK eller McDonald's og fått bedre mat. Fraråder innlandsreise med dette skipet på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, s_lvianines
Anmeldt 14. oktober 2019

Altfor mange biler blir stuet for tett. Hvis du vil ha skraper og bulker i bilen er du komt på rett plass.

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, thomas D
Anmeldt 22. juli 2019

Tok fjordline fra Hirtshals til Kristiansand. Rask overfart på litt over 2 timer. Dette er ikke turen for de som blir lett sjøsyk. Selv om det virket som flatt vann gynget båten godt. Dette var flere i buffeten der vi satt som fikk maten i retur.
Buffeten var ok ikke noe mer. På den lille tax free butikken var det minimalt med utvalg, men det holdt. jeg vil foretrekke denne overfarten, men tar ikke med kona som blir sjøsyk på neste tur til Danmark

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, Thumper1974
Anmeldt 23. juni 2019

Svært misfornøyd med maten. Dårlig utvalg, harsk fisk, ble tomt for ris kort tid etter avgang, dårlig service. Fikk kun beholde bordet i 1,5 time, mens hos konkurrentene får en beholde bordet under hele overfarten. Kort sagt, ta med egen mat.

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, vklhafto
Anmeldt 2. mai 2019 via mobile enheter

Vi spiste middag i kveldsbuffe restauranten, for det det meste var maten god. Eneste var at oksekjøttet var seigt, ellers veldig variert.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, Odddah