“Svært godt utvalg av glutenfritt!”
Anmeldelse av Dampbageriet

Dampbageriet
Vurdert som nr. 43 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Utrolig imponert over det glutenfrie utvalget av bakevarer. Både brødet og 12-øres var av det bedre glutenenfrie bakevarer jeg har vært bort i. Det var både luftig og svært velsmakende.

Takk, tirilconstansed

Anmeldt 15. mai 2021

Om du vil spise et halvt rundstykke med gulost eller en delikat baguet med reker eller en napoleonskake eller bare kjøpe brød - stedet du bør velge er Dampen!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Ragnar Georg S
Anmeldt 2. mai 2021 via mobile enheter

Trivelig sted, hyggelig betjening. God kaffe. Kan også anbefale pasjonsfruktmakron. Vi satt ute i sola og så på gatelivet.

Dato for besøk: mars 2021
2  Takk, 721maritab
Anmeldt 6. mars 2021 via mobile enheter

Etter en shoppingtur eller bare for å prate er dette et flott sted. De har en litt litterær atmosfære, med navn av kjente forfattere som pynter veggen. Det er et godt utvalg med kaker og brød. Høflig og effektiv service.

Dato for besøk: mars 2021
2  Takk, peterandrasc2017
Anmeldt 25. september 2020

Fra tidligere besøk vil jeg si at mat og kaffe her er ypperlig, men i dag da jeg skulle bestille et bord for en avslutning med mine studenter fikk jeg beskjed om at dette ikke var mulig. Jeg ble spurt om vi ville bestille mat/kaker, og jeg sa at vi primært skulle møtes over kaffe. Da fikk jeg svar på at dette ikke kunne gjennomføres mtp. smittevern. Greit nok. I meldingen ble det likevel presisert at jeg burde prøve en annen cafè og heller si at vi skal bestille mye, og ikke bare så lite som kaffe, med et blunkefjes på slutten. Her var det tydeligvis ikke plass til oss på grunn av at vi "bare" hadde planlagt å kjøpe kaffe. Dette ga meg en skikkelig drittfølelse og gir et grådig inntrykk av stedet. Sykt at det ikke skal være plass til alle og at booking kun er mulig hvis man gir inntrykk at man har en viss størrelse på lommeboka.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Fiola96

Reisende som så på Dampbageriet, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Dampbageriet? Del dine erfaringer!