“OK med et klart foredringspotensiale”
Anmeldelse av Smak av Norge

Smak av Norge
Vurdert som nr. 52 av 158 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 31. august 2018

Spennede meny med "Street-food" og mange spennende småretter å velge mellom, slik at man sette sammen egen tallerken. Vi var 2 pers. og bestilte uilke retter. Gode og varierte smaker, men maten var ikke mere enn lunken da maten kom på bordet(kun en av 8 retter var varm). Tenkte at dette var ny meny, men ser at det foreligger anmeldelse fra i vår, så da bør kokken ha trening i å få alt varmt ut til gjestene. Det tok lang tid å få ut maten og vi så at noen retter sto ferdige på disken mens de andre ble laget. Restauranten var langt under halvfull. Klart forbedringspotensiale.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Hilde G

Anmeldt 25. august 2018

Ikke noe å rope hurra for.(har spist her før, og omtrent det samme, lander vi på denne gangen )
Servicen var preget av "no fokus" på gjester
Middagene var middelmådige. Ikke så smakfulle
Blir en stund til vi besøker stedet igjen, da det vrimler av restauranter i Kristiansand som er bedre !

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Hovmesteren
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

"Hva kan jeg hjelpe dere med?" spurte servitøren. "Skal dere bare ha det?" sa hun da vi antydet vårt beskjedne matønske. Hun henviste til ny meny med diverse nye hovedretter, før hun forsvant for å betjene andre gjester. Vi forlot spisestedet. Blir lenge til vårt neste besøk ...

Dato for besøk: juni 2018
Takk, arvhenni
Anmeldt 26. april 2018 via mobile enheter

Biffen var god, men maten var altfor salt. Kunne vært mer saus på biffen. Helt grei service. Gode stoler.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Travellen1984
Anmeldt 23. april 2018

Veldig dyrt ifh hva du får servert. Vi fikk ei gretten ekspeditør som gjorde kvelden vår mindre bra! Smaken på biffen vi bestilte var kun OK.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Mette E

Reisende som så på Smak av Norge, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Smak av Norge? Del dine erfaringer!