“Dårlig fiskesuppe Lunch”
Anmeldelse av Smak av Norge

Smak av Norge
Vurdert som nr. 71 av 164 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 2. september 2021

Dette er faktisk den dårligste fiskesuppa jeg har spist.
Var på lunch med min mor i dag og vi skulle kose oss sammen .
Suppen var så dårlig i smak at vi tok 4-5 ss hver
Smakte maizena og melk, fikk en liten fiske bit med fiskebein. Gikk fra maten. Klagde da vi skulle betale, betalte 1 suppe til 139,- og en gratis. Trist opplevelse.

Dato for besøk: september 2021
Takk, margareths400

Anmeldt 3. desember 2020 via mobile enheter

Dronningen Cafe og Restaurant er nyoppusset. Lokalene er flotte og oppleves mer moderne enn tidligere. Menyen består fortsatt av tradisjonelle retter. Jeg opplevde god service. Prisene er litt over middels.

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, Erlend1973
Anmeldt 3. mars 2019

Deilig Lørdag kveld med streetfood plate, og ei flaske rødvin. Hyggelig servitører, og deilig mat! Spesielt tommel opp for søtpotetfries. Spareribs var også blant favorittene, sammen med vårrull, og sliders. Jummy!

Dato for besøk: februar 2019
2  Takk, CecilieLeidland
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Vi bestilte bord til 8. Lokalene er pusset opp og ser mye bedre ut siden vi var sist der. Vennlig personale, fint atmosfære. Ekstra pluss til vin anbefaling.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, vladimirm161
Anmeldt 31. august 2018

Spennede meny med "Street-food" og mange spennende småretter å velge mellom, slik at man sette sammen egen tallerken. Vi var 2 pers. og bestilte uilke retter. Gode og varierte smaker, men maten var ikke mere enn lunken da maten kom på bordet(kun en av 8 retter var varm). Tenkte at dette var ny meny, men ser at det foreligger anmeldelse fra i vår, så da bør kokken ha trening i å få alt varmt ut til gjestene. Det tok lang tid å få ut maten og vi så at noen retter sto ferdige på disken mens de andre ble laget. Restauranten var langt under halvfull. Klart forbedringspotensiale.

Dato for besøk: august 2018
Takk, hertzeid

Reisende som så på Smak av Norge, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Smak av Norge? Del dine erfaringer!