Susi H
Gratis parkering
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Selvbetjent.
Nøkkel lagt ut i en boks i parkeringshus. Bilen sto trygt og godt.

Inn og rett opp på rommet.
Stort og flott rom. Ekstrasengen var god og ligge i (ref 7åringen) og det var også romslig bad.
Ikke noe spesielt og utsette på rommet.

Frokosten var helt fantastisk. Ferske og gode råvarer. Noe av det bedre jeg har fått servert på hotell.

Alt var veldig hygienisk.
Dette er et hotell som vi hvertfall kommer tilbake til.

Hotellet anbefales.

Takk, mortenb256
Anmeldt 23. mai 2020 via mobile enheter

Vi fikk et familierom i 3 etasje som var stort og fint med et eget avlukke for tenåringen vår. Litt uvant med hotell uten resepsjon men det fungerte greit siden vi ikke hadde særskilte behov foruten hjelp med parkering som vi fikk velvillig og god hjelp med. Hotellet har ellers bilheis ned til underetasjen noe som er litt uvant og smått klaustrofobisk. Litt tungvint løsning når en skal inn med bil fra Dronningsgate ved at en må gå ut av bilen og inn en sideinngang for å åpne bilporten. Ellers var frokosten delikat og god.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Jan Erik B
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Vi skulle ha en overnatting på vei videre og løste inn en gratis overnatting fra Hotels.com.
Imponerende stort rom, topp moderne med enkel, god frokost som ble servert helt fram til kl 1100.
Hyggelig betjening med topp service.
Egen parkering i garasjen.
Ca 700 meter å gå til småbåthavna, restauranter og gågater.
En topp løsning for oss, som vi mer enn gjerne gjentar!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, 52Drugis
Anmeldt 19. juli 2019

Store flotte rom og trivelige lokaler.Bra beliggenhet.Veldig hyggelig personale.Noe enkel frokost,men fungerer.Noe minus at der ikke er døgnåpen resepsjon og litt problemer med å finne rommet i starten men alt i alt et greit opphold.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Ellen M
Anmeldt 3. juni 2019

Rom var veldig fint, stor og rent. Det er litt vanskelig å finne veien gjennom hotellet, men det går også :).

Frokosten var jeg ikke så fornøyd med. Jeg forstår det at utvalget er litt begrenset, det er greit. Det som jeg hadde problem med er glutenfritt brød. Første frokosten var brød supert, andre forferdelig, og på tredje knekkebrød uten smak. Kanskje de som serverer (eller bestemmer over hvilket) brød, skulle smake litt på det. Det fins mange glutenfritt produkter som smaker som de vanlige produktene.

Jeg har prøvd å ringe til 24 timers service telefon ang. utsjekking (etter at det var anbefalt i kaffebaren-resepsjon), men ingen svar :(

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Roman V