“Alltid hyggelig her.”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 5 av 155 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Den italienske restauranten La Famiglia ligger i Børsparken, rett ved Clarion Hotel Ernst. La Famiglia er en familiedrevet, folkelig, raus og autentisk italiensk restaurant - som serverer og sjarmerer Kristiansands kvinner og menn med ekte hjemmelaget mat. De siste årene har vi som matturister reist Italia rundt og spist på alt fra lokale pizzeria til nymoderne italienske gourmetrestauranter. Og det som for oss i begynnelsen bare var steinovnsbakt pizza og hjemmelaget pasta endret seg raskt til en dyp kjærlighet for den italienske matkulturen: Raushet, enkel-het og ærlighet. I den nye italienske restauranten i Børsparken er det nettopp dette vi ønsker å gjenskape. En enkel familierestaurant med fokus på hyggelig stemning, raus betjening og selvfølgelig utsøkt mat. Vi kaller det ekte italiensk sjarm! Lokalitetene kan by på selskap til flere titalls personer, små grupper eller romantisk middag for to.
Anmeldt 4. november 2018

Her er det ypperlig service og deilig mat fra vi kommer og til vi drar. Vi kom uten bordbestilling, kanskje liitt vågalt på en lørdag, men siden vi var tidlig ute gikk det greit. Og restauranten innfrir som alltid. Biffen som 2 av oss bestillte var noe av det beste vi har fått i denne byen, i alle fall. Og de 2 andre rettene var også gode. Hyggelige servitører er med på å gjøre helheten og vi sier her som vi sa der: vi kommer tilbake.

Takk, JonMortenJ

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var på middag med jobb der. Servicen/maten/atmosfæren i denne resturanten er utmerkert. Terningkast 7!
Anbefaler denne plassen på det sterkeste!

Takk, JonS2825
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Var her sammen med familie. Vi ble tatt godt i mot av hyggelig vært. Vi spiste alle pizza, den var god, Kan anbefales. Kommer nokk tilbake.

2  Takk, pesLondon
Anmeldt 8. oktober 2018

Vi ble tatt imot og ønsket velkommen av en veldig hyggelig servitør.
Vi var 5 voksne og vi valgte alle forskjellige retter. Lammecarre som var utrolig mør og delikat anrettet, Fruit De Mare som hadde et lite "sting" som var en spennende, ny smaksopplevelse. Pizza med 3 oster var i følge barnebarnet "digg".
Jeg hadde veldig lyst å smake pannestekt torsk, men var skeptisk. Erfaringsmessig blir jeg nesten alltid skuffet når jeg bestiller fisk, men denne retten var nydelig. Torsken var saftig, så fersk at den "flaket" seg, og ble servert med en nydelig safransaus, båtpoteter og ferske rødbeter mm. Dette lager jeg ikke bedre selv.
Vi spiste alle forskjellige desserter, Panne Cotta med forskjellige smakstilsetninger, iskrem og barnebarnet bestilte favoritten: Calzione Nutella. Den smaksopplevelsen tror jeg han får nyte uten særlig innblanding fra min side.
Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, marit360
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat- biffen var middel stekt- helt perfekt og vin sausen var helt topp! Dessert smeltet i munnen! Passende musikk, god service, veldig fornøyd!

Takk, Birutė M

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!