“Fantastisk mat - ikke bare god pizza”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 4 av 153 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Den italienske restauranten La Famiglia ligger i Børsparken, rett ved Clarion Hotel Ernst. La Famiglia er en familiedrevet, folkelig, raus og autentisk italiensk restaurant - som serverer og sjarmerer Kristiansands kvinner og menn med ekte hjemmelaget mat. De siste årene har vi som matturister reist Italia rundt og spist på alt fra lokale pizzeria til nymoderne italienske gourmetrestauranter. Og det som for oss i begynnelsen bare var steinovnsbakt pizza og hjemmelaget pasta endret seg raskt til en dyp kjærlighet for den italienske matkulturen: Raushet, enkel-het og ærlighet. I den nye italienske restauranten i Børsparken er det nettopp dette vi ønsker å gjenskape. En enkel familierestaurant med fokus på hyggelig stemning, raus betjening og selvfølgelig utsøkt mat. Vi kaller det ekte italiensk sjarm! Lokalitetene kan by på selskap til flere titalls personer, små grupper eller romantisk middag for to.
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde lammecarré og pizza. Snakker om skjult perle - aldri smakt på maken til lam. Helt fantastisk. Ikke dyrt og en eksplosjon av gode smaker. Anbefalt!

2  Takk, JFPJAH

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Vi har vært her før på spis for 100, stor porsjon, god mat og kjempe hyggelig betjening. Nå var vi her på julebord og maten var utsøkt, for en fantastisk mør og god indrefilet og panacottaen med skogsbær var upåklagelig, det samme med servicen, kjempe hyggelige og behjelpelige. Kan absolutt anbefales

2  Takk, HeiStra91
Anmeldt 4. november 2018

Her er det ypperlig service og deilig mat fra vi kommer og til vi drar. Vi kom uten bordbestilling, kanskje liitt vågalt på en lørdag, men siden vi var tidlig ute gikk det greit. Og restauranten innfrir som alltid. Biffen som 2 av oss bestillte var noe av det beste vi har fått i denne byen, i alle fall. Og de 2 andre rettene var også gode. Hyggelige servitører er med på å gjøre helheten og vi sier her som vi sa der: vi kommer tilbake.

Takk, JonMortenJ
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var på middag med jobb der. Servicen/maten/atmosfæren i denne resturanten er utmerkert. Terningkast 7!
Anbefaler denne plassen på det sterkeste!

Takk, JonS2825
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Var her sammen med familie. Vi ble tatt godt i mot av hyggelig vært. Vi spiste alle pizza, den var god, Kan anbefales. Kommer nokk tilbake.

2  Takk, pesLondon

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!