“Fantastisk mat og service”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 6 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Welcome! At La Famiglia, we bring the authentic flavors of Italy to you. From our warm hospitality to our delicious, handmade recipes, you will experience true Italian cuisine at its finest. We look forward to seeing you. Ciao!
Anmeldt 10. desember 2018

Vi var her på julebord og fikk servert en super mør svineskank.Hyggelig servitører og flott atmosfære

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, Ottopedersen

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde lammecarré og pizza. Snakker om skjult perle - aldri smakt på maken til lam. Helt fantastisk. Ikke dyrt og en eksplosjon av gode smaker. Anbefalt!

2  Takk, JFPJAH
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Vi har vært her før på spis for 100, stor porsjon, god mat og kjempe hyggelig betjening. Nå var vi her på julebord og maten var utsøkt, for en fantastisk mør og god indrefilet og panacottaen med skogsbær var upåklagelig, det samme med servicen, kjempe hyggelige og behjelpelige. Kan absolutt anbefales

2  Takk, HeiStra91
Anmeldt 4. november 2018

Her er det ypperlig service og deilig mat fra vi kommer og til vi drar. Vi kom uten bordbestilling, kanskje liitt vågalt på en lørdag, men siden vi var tidlig ute gikk det greit. Og restauranten innfrir som alltid. Biffen som 2 av oss bestillte var noe av det beste vi har fått i denne byen, i alle fall. Og de 2 andre rettene var også gode. Hyggelige servitører er med på å gjøre helheten og vi sier her som vi sa der: vi kommer tilbake.

Takk, JonMortenJ
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var på middag med jobb der. Servicen/maten/atmosfæren i denne resturanten er utmerkert. Terningkast 7!
Anbefaler denne plassen på det sterkeste!

Takk, JonS2825

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!