“Kristiansands beste pizza”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 5 av 155 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Den italienske restauranten La Famiglia ligger i Børsparken, rett ved Clarion Hotel Ernst. La Famiglia er en familiedrevet, folkelig, raus og autentisk italiensk restaurant - som serverer og sjarmerer Kristiansands kvinner og menn med ekte hjemmelaget mat. De siste årene har vi som matturister reist Italia rundt og spist på alt fra lokale pizzeria til nymoderne italienske gourmetrestauranter. Og det som for oss i begynnelsen bare var steinovnsbakt pizza og hjemmelaget pasta endret seg raskt til en dyp kjærlighet for den italienske matkulturen: Raushet, enkel-het og ærlighet. I den nye italienske restauranten i Børsparken er det nettopp dette vi ønsker å gjenskape. En enkel familierestaurant med fokus på hyggelig stemning, raus betjening og selvfølgelig utsøkt mat. Vi kaller det ekte italiensk sjarm! Lokalitetene kan by på selskap til flere titalls personer, små grupper eller romantisk middag for to.
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fremdeles Kristiansands beste pizza. Det er trist om du velger å ikke besøke La Famiglia. Veldig hyggelig vertskap. Tilstede, akkurat passe frempå. Vi hadde kjærestemiddag. Stedet fungerer like godt til kompis-, venne-, familie- eller businessmiddag.

Takk, gunnar73

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige servitører som serverte grei pizza. Topp at jeg fikk byttet ut parmesan med pinjekjerner uten tillegg i prisen. Pizzaen kunne godt ha vært stekt et par minutter lengre slik at skorpa på min pizza hadde blitt sprø og skorpa på min manns innbakte pizza hadde blitt gjennomstekt(den var deigete).

2  Takk, RB844
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Booket bord på forhånd, noe som var lurt da større grupper ikke fikk komme på drop-in pga det var fullt. Tok litt tid før vi fikk maten, men servitøren gjorde sitt ytterste for å rette opp inntrykket - og det klarte han. Den som var mest utålmodig var 3-åringen, men til og med
det var glemt da hun fikk is på huset som takk for tålmodigheten. God mat, god stemning - veldig hyggelig!

Takk, jannel333
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Ventet ganske lenge og jeg bestilte calzone uten sopp men fikk sopp alikavel. Klagde til kelneren men fikk beskjed om at de lager all grønnsaker sammen så det kan hende at det skjer. Ikke særlig god service.

Takk, Maps718400
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

stor og god forrett, beste og møreste biffen jeg har spist noen gang, nydelig Tiramisu og suveren service

Takk, dagwilliammackenzieb

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!