“Veldig god mat”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 4 av 153 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Den italienske restauranten La Famiglia ligger i Børsparken, rett ved Clarion Hotel Ernst. La Famiglia er en familiedrevet, folkelig, raus og autentisk italiensk restaurant - som serverer og sjarmerer Kristiansands kvinner og menn med ekte hjemmelaget mat. De siste årene har vi som matturister reist Italia rundt og spist på alt fra lokale pizzeria til nymoderne italienske gourmetrestauranter. Og det som for oss i begynnelsen bare var steinovnsbakt pizza og hjemmelaget pasta endret seg raskt til en dyp kjærlighet for den italienske matkulturen: Raushet, enkel-het og ærlighet. I den nye italienske restauranten i Børsparken er det nettopp dette vi ønsker å gjenskape. En enkel familierestaurant med fokus på hyggelig stemning, raus betjening og selvfølgelig utsøkt mat. Vi kaller det ekte italiensk sjarm! Lokalitetene kan by på selskap til flere titalls personer, små grupper eller romantisk middag for to.
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Alle spiste pizza. Som absolutt var veldig god. Calabrese(?) var sterk og kjempedeilig:) Høflig servitør og veldig oppmerksom. Forstår godt at flere måtte snu i døren da det var stappfullt her

2  Takk, sivmee

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

God restaurant med nydelig mat og god service. Kan virkelig anbefales. Vi prøvde ut både pizza og pasta og det var som å være i Italia.

Takk, 642hegee
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte to forskjellige pizza som begge var fantastisk. Kjempe god og hyggelig service.
Alt dette til gode priser ca 180kr for en pizza

Takk, geir0tt0s
Anmeldt 12. juli 2020

Vi var en familie med 2 voksne og 2 barn (4 og 7 år) som spiste på La Famiglia i sommer. Veldig god mat, flotte lokaler (vi likte at bordene var gitt navn etter stamgjester) og ypperlig service. Vi kommer gjerne igjen.

1  Takk, Rune0909
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe god pizza, super service og hyggelig personal. Vært her flere ganger mens vi har vært i Kristiansand.

Takk, AlexandraEikeskog

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!