“Nydelig mat! ”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 5 av 155 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Den italienske restauranten La Famiglia ligger i Børsparken, rett ved Clarion Hotel Ernst. La Famiglia er en familiedrevet, folkelig, raus og autentisk italiensk restaurant - som serverer og sjarmerer Kristiansands kvinner og menn med ekte hjemmelaget mat. De siste årene har vi som matturister reist Italia rundt og spist på alt fra lokale pizzeria til nymoderne italienske gourmetrestauranter. Og det som for oss i begynnelsen bare var steinovnsbakt pizza og hjemmelaget pasta endret seg raskt til en dyp kjærlighet for den italienske matkulturen: Raushet, enkel-het og ærlighet. I den nye italienske restauranten i Børsparken er det nettopp dette vi ønsker å gjenskape. En enkel familierestaurant med fokus på hyggelig stemning, raus betjening og selvfølgelig utsøkt mat. Vi kaller det ekte italiensk sjarm! Lokalitetene kan by på selskap til flere titalls personer, små grupper eller romantisk middag for to.
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og god service. Både pastarettene og pizza’en vi spiste imponerte! Anbefaler å ta middagen her!

Takk, 326stineh

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Ble møtt av 7(!) for det meste tomme antibac-flasker. Rotete lokaler, uoppmerksomme servitører som var mer opptatt av å svare telefon med høy ringetone enn å ta bestillingen. Tomt for flere av rettene og forsøker på å lage en vegetarrett ettersom den eneste vegetarretten på menyen var tom for råvarer var tørket spaghetti med stekt paprika, løk og squash. Den samme tørkede spaghettien med sjømat manglet fisken som skulle vært med uten at dette ble gjort oppmerksom på. Kunder som gikk forsøkte å si hadet til servitørene som var mest opptatt med seg selv. Veldig trist og lite minneverdig opplevelse...

1  Takk, 623janed
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi pleier ikke gå tilbake til samme restaurant flere ganger, men her måtte vi gjøre et unntak. Nydelig mat, deilig vin og god service. Skikkelig følelse av Italia med musikk og interiør og mat som smaker ekte og godt. God service og perfekt sted å ta med små barn!

Takk, ellen1532018
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Alle spiste pizza. Som absolutt var veldig god. Calabrese(?) var sterk og kjempedeilig:) Høflig servitør og veldig oppmerksom. Forstår godt at flere måtte snu i døren da det var stappfullt her

2  Takk, sivmee
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

God restaurant med nydelig mat og god service. Kan virkelig anbefales. Vi prøvde ut både pizza og pasta og det var som å være i Italia.

Takk, 642hegee

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!