“Alt du trenger”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 5 av 153 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Den italienske restauranten La Famiglia ligger i Børsparken, rett ved Clarion Hotel Ernst. La Famiglia er en familiedrevet, folkelig, raus og autentisk italiensk restaurant - som serverer og sjarmerer Kristiansands kvinner og menn med ekte hjemmelaget mat. De siste årene har vi som matturister reist Italia rundt og spist på alt fra lokale pizzeria til nymoderne italienske gourmetrestauranter. Og det som for oss i begynnelsen bare var steinovnsbakt pizza og hjemmelaget pasta endret seg raskt til en dyp kjærlighet for den italienske matkulturen: Raushet, enkel-het og ærlighet. I den nye italienske restauranten i Børsparken er det nettopp dette vi ønsker å gjenskape. En enkel familierestaurant med fokus på hyggelig stemning, raus betjening og selvfølgelig utsøkt mat. Vi kaller det ekte italiensk sjarm! Lokalitetene kan by på selskap til flere titalls personer, små grupper eller romantisk middag for to.
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Trivelige, rene lokaler, hyggelig betjening og god mat.
Alt du trenger for et hyggelig besøk.

Det ble kommentert blant selskapet at dette bl.a. var den beste pizzabunnen han hadde smakt.
Anbefales av 4 voksne og 2 barn.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 6523Trond

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

God italiensk mat i trivelig miljø. Pizzaen og carbonaraen var veldig god. Anbefales for hele familien!

Takk, Knut B
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi fulgte råd på TripAdvisor og ble ikke skuffetSuper hyggelig og effektiv betjening, nydelig matHvis du er ute etter superb Italiensk pizza er dette stedet! Vi spiste Calbrese (litt sterk) og en fantastisk Piemontese (trøffel). Vi gir La Famigolia full score og våre beste anbefalinger

Takk, RoyT1047
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Bra mat og fin italiensk meny. Vi spiste mye forskjellig og alt var veldig godt. Ligger veldig sentralt. Hyggelig lokale og hyggelige ansatte.

Takk, John_M_B_L
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og god service. Både pastarettene og pizza’en vi spiste imponerte! Anbefaler å ta middagen her!

Takk, 326stineh

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!