“Familievennlig og god mat ”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 5 av 155 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Den italienske restauranten La Famiglia ligger i Børsparken, rett ved Clarion Hotel Ernst. La Famiglia er en familiedrevet, folkelig, raus og autentisk italiensk restaurant - som serverer og sjarmerer Kristiansands kvinner og menn med ekte hjemmelaget mat. De siste årene har vi som matturister reist Italia rundt og spist på alt fra lokale pizzeria til nymoderne italienske gourmetrestauranter. Og det som for oss i begynnelsen bare var steinovnsbakt pizza og hjemmelaget pasta endret seg raskt til en dyp kjærlighet for den italienske matkulturen: Raushet, enkel-het og ærlighet. I den nye italienske restauranten i Børsparken er det nettopp dette vi ønsker å gjenskape. En enkel familierestaurant med fokus på hyggelig stemning, raus betjening og selvfølgelig utsøkt mat. Vi kaller det ekte italiensk sjarm! Lokalitetene kan by på selskap til flere titalls personer, små grupper eller romantisk middag for to.
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi var en storfamilie som spiste middag her etter en lang dag i dyreparken. Maten kom raskt, god service. Tegnesaker og is til barna. God pizza og pastaretter.

1  Takk, 365anettel

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Virkelig god pizza. Pizza med trøffelsalami var virkelig en slager. Samme med barnepizza til datteren min. Aldri sett henne spise så mye før. Hyggelig vertskap som følger deg opp hele tiden. Anbefales

Takk, salexs83
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Trivelige, rene lokaler, hyggelig betjening og god mat.
Alt du trenger for et hyggelig besøk.

Det ble kommentert blant selskapet at dette bl.a. var den beste pizzabunnen han hadde smakt.
Anbefales av 4 voksne og 2 barn.

1  Takk, 6523Trond
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

God italiensk mat i trivelig miljø. Pizzaen og carbonaraen var veldig god. Anbefales for hele familien!

Takk, Knut B
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi fulgte råd på TripAdvisor og ble ikke skuffetSuper hyggelig og effektiv betjening, nydelig matHvis du er ute etter superb Italiensk pizza er dette stedet! Vi spiste Calbrese (litt sterk) og en fantastisk Piemontese (trøffel). Vi gir La Famigolia full score og våre beste anbefalinger

Takk, RoyT1047

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!