“God mat for liten og stor, selv den med cøliaki har et godt utvalg.”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 5 av 154 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Den italienske restauranten La Famiglia ligger i Børsparken, rett ved Clarion Hotel Ernst. La Famiglia er en familiedrevet, folkelig, raus og autentisk italiensk restaurant - som serverer og sjarmerer Kristiansands kvinner og menn med ekte hjemmelaget mat. De siste årene har vi som matturister reist Italia rundt og spist på alt fra lokale pizzeria til nymoderne italienske gourmetrestauranter. Og det som for oss i begynnelsen bare var steinovnsbakt pizza og hjemmelaget pasta endret seg raskt til en dyp kjærlighet for den italienske matkulturen: Raushet, enkel-het og ærlighet. I den nye italienske restauranten i Børsparken er det nettopp dette vi ønsker å gjenskape. En enkel familierestaurant med fokus på hyggelig stemning, raus betjening og selvfølgelig utsøkt mat. Vi kaller det ekte italiensk sjarm! Lokalitetene kan by på selskap til flere titalls personer, små grupper eller romantisk middag for to.
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

La Famiglia er blitt vår foretrukkende italiensk restaurant i Kristiansand. For her er det ikke snakk om en trist å kjedelig restaurant med bare pizza og italiensk. Hos La Famiglia får man ordentlig italienske retter av høy kvalitet, varierende ut fra sesongen. De har også pizza og pasta på menyen. Til og med her går det ikke på kompromiss med kvalitet og tilbyr autentiske retter. Ekstra pluss for det at de tilbyr flere retter til personer som har cøliaki.

1  Takk, thomashansen2015

Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Ble møtt med italiensk flagg på bordet siden jeg hadde bursdag. Startet med antipasti og litt god drikke, før vi prøvde en ny rett på menyen. Ravioli med deilig urtefyll, og en nydelig fløtesaus med asparges, squash og champignon. Og parmesan. Nam. Min nye favoritt.
Og siden jeg hadde bursdag dukket det jammen opp en pannacotta på huset som satte prikken over i’en.
Takk for en god opplevelse!

Takk, annececilier2017
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

La Famiglia har fremdeles byens beste pizza, italiensk øl på tap og veldig god service. Alltid en flott opplevelse å besøke denne restauranten : ),

Takk, Andreas3574
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Her var vi denne helgen og for en plass!
Ble godt tatt i mot under hele besøket og restauranten var godt rustet med god plass mellom gjestene og antibac lett tilgjengelig
Vi gikk for en helt utsøkt Ravioli rett, som visst nok var ny på menyen og en mør deilig biff som smeltet på tungen!
Vinkartet var det ingenting å utsette på så alt dette blandet med en autentisk Italiensk atmosfære ble det en skikkelig vellykket kveld. Anbefales på det sterkeste, 10/10

Takk, Markus N
Anmeldt 25. september 2020 via mobile enheter

Vi bestilt dagen tapas for 2 pers , ingen av oss ble mette og min kone er småspist . 2 kongereker , 2 små kyllingkubber, 3 små og tynne skiver kjøtt samt brød og potet og da vi klagde var det bare forsøk på bortforklaringen
Mye folk og gjestene ble satt for nær hverandre og vi flytter plass og bad om at bord ble trukket fra hverandre

Takk, oddolsen
AndreHjort, Eier på La Famiglia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2020

Hei. Du har anmeldt feil spisested. Vi er en italiensk restaurant - nemlig La Famiglia - og har derfor ikke tapas - ikke dagens - og har heller aldri hatt en rett med kyllingklubber, poteter med mer på vår meny. Setter stor pris på om du fjerner denne tilbakemeldingen snarest.

På forhånd - takk!

Mvh
André, eier / daglig leder, La Famiglia Kristiansand.

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!