“Fantastisk mat, god atmosfære og topp service”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 5 av 154 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Den italienske restauranten La Famiglia ligger i Børsparken, rett ved Clarion Hotel Ernst. La Famiglia er en familiedrevet, folkelig, raus og autentisk italiensk restaurant - som serverer og sjarmerer Kristiansands kvinner og menn med ekte hjemmelaget mat. De siste årene har vi som matturister reist Italia rundt og spist på alt fra lokale pizzeria til nymoderne italienske gourmetrestauranter. Og det som for oss i begynnelsen bare var steinovnsbakt pizza og hjemmelaget pasta endret seg raskt til en dyp kjærlighet for den italienske matkulturen: Raushet, enkel-het og ærlighet. I den nye italienske restauranten i Børsparken er det nettopp dette vi ønsker å gjenskape. En enkel familierestaurant med fokus på hyggelig stemning, raus betjening og selvfølgelig utsøkt mat. Vi kaller det ekte italiensk sjarm! Lokalitetene kan by på selskap til flere titalls personer, små grupper eller romantisk middag for to.
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

La Famiglia er en gjennomført italiensk restaurant. Atmosfæren er hyggelig, tilbakelent og rolig.
Maten er kjempe god med gode porsjoner. Byens beste Tiramisu!!!
Servicen er upåklagelig!
Vi har brukt La Famiglia til bursdager, minnestund, sommerfest, familietreff og andre sammenkomster med stort hell.
Vi sees garantert flere ganger ☕️

Dato for besøk: august 2020
Takk, ninad316

Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Alltid like hyggelig å komme hit. Om det er Biff eller pizza. Fantastisk vertskap som gjør besøket til en personlig opplevelse. Mange stamgjester. Anbefales!

Takk, TrailBlazer91661
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Bestilte indrefilet med poteter og div grønnsaker.
Selve kjøttet hadde stort preg av jord smak og merket at det ikke var noe de kanskje lagde veldig mye av.
Tok ganske lang tid å få maten så når maten kom var jeg tom for drikke, kelneren spurte ikke om jeg ville ha noe mer å drikke så måtte bestille det til han idet han gikk igjen.
Resten av maten var god, gode grønnsaker poteter og saus.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, smeland1994
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Et nydelig og smakfullt måltid! Anbefales! Det kan være utfordrende å ha med små barn på restaurant, men når tegnesaker kommer på bordet før man får bestilt, da snakker vi service! Og ikke nok med det fikk 2 åringen en pinneis etter mat! Fantastisk!

Takk, 552heges
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

La Famiglia er blitt vår foretrukkende italiensk restaurant i Kristiansand. For her er det ikke snakk om en trist å kjedelig restaurant med bare pizza og italiensk. Hos La Famiglia får man ordentlig italienske retter av høy kvalitet, varierende ut fra sesongen. De har også pizza og pasta på menyen. Til og med her går det ikke på kompromiss med kvalitet og tilbyr autentiske retter. Ekstra pluss for det at de tilbyr flere retter til personer som har cøliaki.

1  Takk, thomashansen2015

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!