“Middag”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 5 av 154 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Den italienske restauranten La Famiglia ligger i Børsparken, rett ved Clarion Hotel Ernst. La Famiglia er en familiedrevet, folkelig, raus og autentisk italiensk restaurant - som serverer og sjarmerer Kristiansands kvinner og menn med ekte hjemmelaget mat. De siste årene har vi som matturister reist Italia rundt og spist på alt fra lokale pizzeria til nymoderne italienske gourmetrestauranter. Og det som for oss i begynnelsen bare var steinovnsbakt pizza og hjemmelaget pasta endret seg raskt til en dyp kjærlighet for den italienske matkulturen: Raushet, enkel-het og ærlighet. I den nye italienske restauranten i Børsparken er det nettopp dette vi ønsker å gjenskape. En enkel familierestaurant med fokus på hyggelig stemning, raus betjening og selvfølgelig utsøkt mat. Vi kaller det ekte italiensk sjarm! Lokalitetene kan by på selskap til flere titalls personer, små grupper eller romantisk middag for to.
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Alt kjempebra! Var med barn og voksne og alle fikk noe de likte. Kjempehyggelig besøk og imøtekommende betjening

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Flyer405954

Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Hadde selvsagt forhåndsbestilt bord, til meg og min mor denne Lørdagen.
Ved ankomst fikk vi beskjed at de anbefalte at vi satt oss inne, fordi sola gikk så tidlig på utsiden.
Min mor røyker, og vi valgte derfor å sette oss ute.

Koselig bord, tepper lå det tilgjengelig, og en særs hyggelig ung kelner som til og med klarte å få min mor litt fnisete!

Min mor var svært fornøyd med både pasta carbonara og Irish Coffee..
Jeg var storfornøyd med en deilig pizza (uten tomatsaus), og en liten 0,5 karaffel med nydelig rødvin.

Super fornøyde begge to.

Endelig er la famiglia åpnet igjen. Elsker dette steder

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, cecsve
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

La Famiglia er en gjennomført italiensk restaurant. Atmosfæren er hyggelig, tilbakelent og rolig.
Maten er kjempe god med gode porsjoner. Byens beste Tiramisu!!!
Servicen er upåklagelig!
Vi har brukt La Famiglia til bursdager, minnestund, sommerfest, familietreff og andre sammenkomster med stort hell.
Vi sees garantert flere ganger ☕️

Dato for besøk: august 2020
Takk, ninad316
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Alltid like hyggelig å komme hit. Om det er Biff eller pizza. Fantastisk vertskap som gjør besøket til en personlig opplevelse. Mange stamgjester. Anbefales!

Dato for besøk: september 2020
Takk, TrailBlazer91661
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Bestilte indrefilet med poteter og div grønnsaker.
Selve kjøttet hadde stort preg av jord smak og merket at det ikke var noe de kanskje lagde veldig mye av.
Tok ganske lang tid å få maten så når maten kom var jeg tom for drikke, kelneren spurte ikke om jeg ville ha noe mer å drikke så måtte bestille det til han idet han gikk igjen.
Resten av maten var god, gode grønnsaker poteter og saus.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, smeland1994

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!