“Autentisk italiensk”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 5 av 156 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Den italienske restauranten La Famiglia ligger i Børsparken, rett ved Clarion Hotel Ernst. La Famiglia er en familiedrevet, folkelig, raus og autentisk italiensk restaurant - som serverer og sjarmerer Kristiansands kvinner og menn med ekte hjemmelaget mat. De siste årene har vi som matturister reist Italia rundt og spist på alt fra lokale pizzeria til nymoderne italienske gourmetrestauranter. Og det som for oss i begynnelsen bare var steinovnsbakt pizza og hjemmelaget pasta endret seg raskt til en dyp kjærlighet for den italienske matkulturen: Raushet, enkel-het og ærlighet. I den nye italienske restauranten i Børsparken er det nettopp dette vi ønsker å gjenskape. En enkel familierestaurant med fokus på hyggelig stemning, raus betjening og selvfølgelig utsøkt mat. Vi kaller det ekte italiensk sjarm! Lokalitetene kan by på selskap til flere titalls personer, små grupper eller romantisk middag for to.
Anmeldt 6. oktober 2020 via mobile enheter

God mat! Vi hadde antipasti, pizza og tiramisu. Ok priser og ikke minst trivelig og imøtekommende service.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, StianS994

Anmeldt 5. oktober 2020

Nydelig italiensk mat, god service, men ganske dyrt. De hadde forøvrig den beste glutenfrie pizzaen jeg har smakt!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Elin K
Anmeldt 29. september 2020 via mobile enheter

Ekte Italiensk pizza fra skikkelig pizzaovn. Fantastiske smaker. Hyggelig å smilende betjening som er raus med service.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, K424UPjulians
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære, service i verdensklasse og ikke minst mat i særklasse!

Takk for en kjempe fin kveld med min kjære

Dato for besøk: september 2020
Takk, 310joachiml
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Alt kjempebra! Var med barn og voksne og alle fikk noe de likte. Kjempehyggelig besøk og imøtekommende betjening

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Flyer405954

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!