“God mat og hyggelig sted”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 5 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Welcome! At La Famiglia, we bring the authentic flavors of Italy to you. From our warm hospitality to our delicious, handmade recipes, you will experience true Italian cuisine at its finest. We look forward to seeing you. Ciao!
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

God mat! Spiste pizza. Veldig hyggelig betjening. Fin og rolig beliggenhet (uten så mange fugler som lenger oppe i byen).
Kommer gjerne tilbake.

Takk, 119bj_rnara

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Fant tilfeldigvis dette stedet og de er utnevnt til Byens Beste Pizza i 2019. Har ikke smakt resten av byens utvalg, men vi var veldig fornøyd. God service og god Chianti som er utsolgt på polet, så her kan man sikre seg en god vin til pizza.

Takk, Venture55973854943
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med maten og servicen.
Dette er en liten perle.
Maten var god , spiste pizza , følger valgte pasta og alle var fornøyde. Vi er folk som ikke gidder hva som helst.
Takk for et hyggelig måltid

Takk, Mobile34767896202
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hadde kun ledig bord for reservering kl 21. I utgangspunktet litt seint med 2 barn, men siden restaurant hadde bra karakterer valgte vi denne allikevel. Brukte ca 5min på å bestemme oss for 2 salat og 2 barnepizza. Fikk maten først kl. 22.15.
Grunn til karakter 2 er at når maten først kom smakte den bra.

Takk, 951h_kanl
Anmeldt 16. juli 2021

Veldig god pizza parma og amore. Spagetti carbonara anbefales på det sterkeste.

Veldig hyggelige ansatte.

Takk, 497bentea

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!