“Drittsted”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 4 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Welcome! At La Famiglia, we bring the authentic flavors of Italy to you. From our warm hospitality to our delicious, handmade recipes, you will experience true Italian cuisine at its finest. We look forward to seeing you. Ciao!
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Forventet å få mat, ble avvist. Det er surt. Vi var 3 voksne og 3 barn etter en lang dag. Og dette har vårt første møte med kristianssand by, på vegne av 3 sultne familier

Takk, 66johannesw
Andre H, Eier på La Famiglia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Her er det dessverre ingen stakkars dere. For på lik måte som dere forventer å få mat - så forventer vi at dere også kan opplyse om hvor mange husstander følget er - slik at vi kan følge de lokale anbefalingene og restriksjonene. Jeg husker selv godt at jeg tok dere i mot i døren, ønsket velkommen, og spurte om hvor mange husstander dere var. Svaret var både frekt og ufint, dessuten nektet dere å svare. Når dere ikke engang er interessert i å høre på de lokale restriksjonene, og ser ut til å ville bryte smittevernsregler, så kan vi ikke ta dere i mot. Det er veldig enkelt.

Etter å ha måtte holde stengt totalt 7 måneder siden mars i fjor, så sier det seg egentlig selv: vi trenger all omsetning og alle gjester vi kan få denne sommeren. Men, det går likevel ikke på bekostning av smittevern. Ikke hos oss.

Jeg håper dere vurderer å slette denne anmeldelsen, etter dette svaret, med forståelse for at vi faktisk må spørre det enkle spørsmålet ved ankomst….
Med hilsen Daglig leder / Medeier.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og betjening. Herlig bevertning og service. Lun uteplass og flott utsikt mot havnen. Desserten var også utmerket

Takk, Freedom29596812943
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

God mat! Spiste pizza. Veldig hyggelig betjening. Fin og rolig beliggenhet (uten så mange fugler som lenger oppe i byen).
Kommer gjerne tilbake.

Takk, 119bj_rnara
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Fant tilfeldigvis dette stedet og de er utnevnt til Byens Beste Pizza i 2019. Har ikke smakt resten av byens utvalg, men vi var veldig fornøyd. God service og god Chianti som er utsolgt på polet, så her kan man sikre seg en god vin til pizza.

Takk, Venture55973854943
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med maten og servicen.
Dette er en liten perle.
Maten var god , spiste pizza , følger valgte pasta og alle var fornøyde. Vi er folk som ikke gidder hva som helst.
Takk for et hyggelig måltid

Takk, Mobile34767896202

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!