“En smak av Italia med fantastisk personale”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 4 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Welcome! At La Famiglia, we bring the authentic flavors of Italy to you. From our warm hospitality to our delicious, handmade recipes, you will experience true Italian cuisine at its finest. We look forward to seeing you. Ciao!
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hadde to fantastiske besøk på denne perlen i juli 2021.
Maten er virkelig en smak av Italia og kokkene kan tydeligvis sine saker .
Det som gjør besøket til 5/5 er det utrolig hyggelige og behjelpelige personalet

Takk, Per Arne M

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

En bedre italiensk restaurant. Virker mer autentisk enn mange andre. Avslappet atmosfære, rutete duker og hyggelig betjening. Maten var også veldig god, ikke perfekt, men generelt veldig god. Vi gir ikke helt toppscore da den henger høyt. Vil allikevel anbefale denne og dette er sannsynligvis en restaurant vi vil besøke på nytt neste gang vi er i Kristiansand

Takk, ErlendWiborg
Anmeldt 27. juli 2021

Vi var to voksne og to ungdommer, og alle var veldig fornøyd med maten. VI hadde en trivelig kelner som spøkte og passet på at vi hadde det vi skulle under måltidet. Anbefales!

Takk, Paal60
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Beste pizzaen jeg har spist. Spiste Pizza Parma. Fin atmosfære. God service! Kommer til å savne denne resturanten når jeg drar hjem fra ferie!

Takk, Global63799697309
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og hyggelige og imøtekommende servitører.
Har besøkt denne restauranten med jevne anledninger siden den åpnet.
De leverer hver gang. Både på mat, service og atmosfære. Prisene er det heller ikke noe å si på.
Smittevern tas også på høyeste alvor.
Anbefaler alle som bor eller er på besøk i Kristiansand om å besøke denne restauranten.

Takk, 606mariusl

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!