“God mat”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 5 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Welcome! At La Famiglia, we bring the authentic flavors of Italy to you. From our warm hospitality to our delicious, handmade recipes, you will experience true Italian cuisine at its finest. We look forward to seeing you. Ciao!
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god pizza, men litt oljete. Veldig hyggelig personale som tok oss godt i mot. Maten og drikken kom kjapt til bordet. Det som trekker noe ned er at vi fikk et noe ubehagelig bord å sitte på. Vi ble plassert rett med baren/kjøkkenet og der måtte en sitte meget rett i ryggen (rett opp og ned). Likevel verdt et besøk for god mat og service.

Takk, Malinbvo

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hadde to fantastiske besøk på denne perlen i juli 2021.
Maten er virkelig en smak av Italia og kokkene kan tydeligvis sine saker .
Det som gjør besøket til 5/5 er det utrolig hyggelige og behjelpelige personalet

Takk, Per Arne M
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

En bedre italiensk restaurant. Virker mer autentisk enn mange andre. Avslappet atmosfære, rutete duker og hyggelig betjening. Maten var også veldig god, ikke perfekt, men generelt veldig god. Vi gir ikke helt toppscore da den henger høyt. Vil allikevel anbefale denne og dette er sannsynligvis en restaurant vi vil besøke på nytt neste gang vi er i Kristiansand

Takk, ErlendWiborg
Anmeldt 27. juli 2021

Vi var to voksne og to ungdommer, og alle var veldig fornøyd med maten. VI hadde en trivelig kelner som spøkte og passet på at vi hadde det vi skulle under måltidet. Anbefales!

Takk, Paal60
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Beste pizzaen jeg har spist. Spiste Pizza Parma. Fin atmosfære. God service! Kommer til å savne denne resturanten når jeg drar hjem fra ferie!

Takk, Global63799697309

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!