“Ferie”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 5 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Welcome! At La Famiglia, we bring the authentic flavors of Italy to you. From our warm hospitality to our delicious, handmade recipes, you will experience true Italian cuisine at its finest. We look forward to seeing you. Ciao!
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Leser på nettsiden at de ikke tar imot bordbestilling, så vi velger å møte opp for å høre om ledig bord. Møter på en meget hyggelig og imøtekommende servitør i døren, som tar en rask sjekk før vi får positivt svar.
Vi bestiller tre ulike retter- pizza, pasta carbonara og en vegetar lasagne, alt smaker veldig godt. I tillegg blir det et hyggelig restaurantbesøk grunnet en meget vennlig og serviceinnstilt servitør, takk!

Takk, Tone Kristine A

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Kjempeflott restaurant,var dyre barnemenyer men gratis påfyll og barna fikk is etterpå.flott service.
Jeg bestilte pizza og det var som om jeg var kommet til Italia

Takk, 933siri
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk autentisk italiensk restaurant i hjertet av Kristiansand med flotte lokaler og en fin uteservering rett ved en liten park.
Nærmere Italia kommer man ikke uten faktisk å reise dit. Vi besøker La Famiglia hver gang vi er i Kristiansand og er alltid like fornøyde. Barna elsker maten, atmosfæren er avslappet og innbyr til en helaften, man ønsker rett og slett ikke å gå der i fra.
Maten er utsøkt, servicen fantastisk og prisnivået står i god stil med kvaliteten på maten.
Vi kommer garantert tilbake og gleder oss allerede.
Grazie Mille!

Takk, Øyvind S
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god pizza, men litt oljete. Veldig hyggelig personale som tok oss godt i mot. Maten og drikken kom kjapt til bordet. Det som trekker noe ned er at vi fikk et noe ubehagelig bord å sitte på. Vi ble plassert rett med baren/kjøkkenet og der måtte en sitte meget rett i ryggen (rett opp og ned). Likevel verdt et besøk for god mat og service.

Takk, Malinbvo
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hadde to fantastiske besøk på denne perlen i juli 2021.
Maten er virkelig en smak av Italia og kokkene kan tydeligvis sine saker .
Det som gjør besøket til 5/5 er det utrolig hyggelige og behjelpelige personalet

Takk, Per Arne M

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!