“En smak av Italia - koselig resturant, fantastisk pizza!”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 5 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Welcome! At La Famiglia, we bring the authentic flavors of Italy to you. From our warm hospitality to our delicious, handmade recipes, you will experience true Italian cuisine at its finest. We look forward to seeing you. Ciao!
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Ekte italiensk pizza servert på italiensk vis. Glutenfri alternativ i øverste klasse. Gode råvarer, rett og slett perfekt.

1  Takk, Katharina N

Anmeldt 7. august 2021

Fra begynnelse til slutt!! Kjempe god service og super god pizza Ingenting å klage på! Anbefaler alle å ta turen innom for en god opplevelse og fantastisk mat om de er i Kristiansand

Takk, violas763
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Leser på nettsiden at de ikke tar imot bordbestilling, så vi velger å møte opp for å høre om ledig bord. Møter på en meget hyggelig og imøtekommende servitør i døren, som tar en rask sjekk før vi får positivt svar.
Vi bestiller tre ulike retter- pizza, pasta carbonara og en vegetar lasagne, alt smaker veldig godt. I tillegg blir det et hyggelig restaurantbesøk grunnet en meget vennlig og serviceinnstilt servitør, takk!

Takk, Tone Kristine A
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Kjempeflott restaurant,var dyre barnemenyer men gratis påfyll og barna fikk is etterpå.flott service.
Jeg bestilte pizza og det var som om jeg var kommet til Italia

Takk, 933siri
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk autentisk italiensk restaurant i hjertet av Kristiansand med flotte lokaler og en fin uteservering rett ved en liten park.
Nærmere Italia kommer man ikke uten faktisk å reise dit. Vi besøker La Famiglia hver gang vi er i Kristiansand og er alltid like fornøyde. Barna elsker maten, atmosfæren er avslappet og innbyr til en helaften, man ønsker rett og slett ikke å gå der i fra.
Maten er utsøkt, servicen fantastisk og prisnivået står i god stil med kvaliteten på maten.
Vi kommer garantert tilbake og gleder oss allerede.
Grazie Mille!

Takk, Øyvind S

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!