“KRAFTIG MATFORGIFTET”
Anmeldelse av La Famiglia

La Famiglia
Vurdert som nr. 3 av 164 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Welcome! At La Famiglia, we bring the authentic flavors of Italy to you. From our warm hospitality to our delicious, handmade recipes, you will experience true Italian cuisine at its finest. We look forward to seeing you. Ciao!
Anmeldt 11. september 2021

veldig god service og god mat, men indrefilet ble jeg veldig matforgiftet av og min ferie med venninner ble ikke som forventet.

Dato for besøk: september 2021
Takk, pernilles939
Andre H, Eier på La Famiglia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2021

Hei, Pernille. En slik mistanke om matforgiftning tar vi veldig seriøst. Dessverre kan vi ikke lese mye ut fra det du her skriver - verken med tanke på hvilket parti dette kjøttet er fra, dato du besøkte oss eller klokkeslett. Men vi sitter med en formening (ut fra når du la inn denne anmeldelsen) om at dere har besøkt oss under Spis ute uka 6.-12. september? Hvis det stemmer - så solgte vi i overkant av 1500 (!) biff den uken. Det er også derfor vi ikke har svart deg før nå, for vi ville først se om det kom inn tilsvarende tilbakemeldinger fra andre gjester fra den uken. Det har det ikke gjort, og vi føler oss ganske trygge på at denne forgiftningen ikke har en sammenheng med besøket deres på La Famiglia.
Vi har dessuten snakket med flere (kjentfolk/stamgjester) som besøkte oss i samme periode som deg, og som også spiste biff, og ingen av dem følte seg dårlige etterpå.
Vi kan selvsagt ta feil, men når vi året i gjennom serverer indrefilet, og vi trolig solgte over 200 porsjoner den dagen du besøkte oss, så er ikke dette sykdomsforløpet et resultat etter å ha spist biffmiddag på La Famiglia.
Vi håper og krysser derfor fingrene for at du kan slette denne anmeldelsen - og heller sende oss en utdypende mail på dag og klokkeslett du besøkte restauranten - så kan vi sjekke enda dypere i dette. Hører vi fra deg via e-post vil vi selvsagt også kunne kompensere dette dårlige inntrykket du sitter igjen med.
Det er uansett flott å høre at du var fornøyd med mat- og servicen!

Vi håper å høre fra deg…. Hilsen daglig leder/eier, André - andre@lafa.no

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Halleluja!! Mama mia!! Og Fantastico!!
Spiste Lammecarré som var helt utrolig nydelig! Kjøttet smeltet på tunga. Sausen og tilbehøret var ypperlig. Service i særklasse! Kommer til å drømme om dette måltidet.

Takk, Gettan75
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk betjening og mat.
Carbonara og calzone av ypperste klasse

Hyggelig atmosfære og fine lokaler

Litt dyr alkoholfri drikke, muligens….
54 kr for 0,33 flaske????

Takk, 822sigurdr
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

God mat. Pizzaen var god. Litt høy pris på barnemeny mtp at den er så stor pizza og barnehagen så liten. Koselig omgivelser. Hyggelig bevertning

Takk, Erika O
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Bestilte en tallerken med alt. Lam, biff, kylling og salsiccia pølse. Med fantastisk tilbehør. To hadde dette.
En fikk Biff med laktose tilrettelagt tilbehør og siste i selskapet hadde fantastiske Al Frutti di Mare. Sammen med en god mugge husets røde...fantastisk.

Takk, 71kjellr

Reisende som så på La Famiglia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Famiglia? Del dine erfaringer!