“Boen gård leverer!”
Anmeldelse av Boen Gård

Boen Gård
Vurdert som nr. 3 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Magiske Boen Gård - Lystige lag til alle tider Noen kilometer innenfor Sørlandets svaberg ligger den staselige lystgården Boen. Gården har vært utilgjengelig for allmenheten frem til den ble åpnet for private arrangementer i 2012. Etter omfattede restaurering og oppgradering fremstår gården i dag som en perle i landsdelen. En klassisk park omkranser det vakre hovedhuset, og gjester ønskes velkommen til store, lyse rom og salonger to etasjer. Tidsriktige møbler og kunst setter en særegen ramme rundt private selskaper og bedriftsarrangementer. Det var laks og tømmer som dannet grunnlaget for Boen, og gjennom eiendommen går den lakserike Tovdalselva som gir mulighet til å kombinere arrangementer med spennende laksefiske.
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, flotte omgivelser og god service. Vi fikk en flott kveld på Boen i august. Tre generasjoner satte pris på både mat og drikke.

Gården gir helt spesiell atmosfære og når en kan ankomme pr. båt blir det helt perfekt. Vi fikk aperitiffen i hagen med litt info om gårdens historie.

Deilig norsk mat med gode franske viner. Et utsøkt måltid!

Takk, GroKrs
Boen Gård, Daglig leder på Boen Gård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei Gro! tusen takk for flotte ord! Det gledes :) vi ser frem til å ha dere på gården ved en senere anledning..

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Et fantastisk sted! En oase av sjarm og hyggelig vertskap! Service og mat-/drikkeopplevelser er i aller øverste klasse. Det ble to besøk i sommer, ser frem mot neste mulighet i 2022!

Takk, PederS187
Boen Gård, Daglig leder på Boen Gård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei Peder!! Det er en glede å ha dere på besøk! - tusen takk for flotte ord og gode anbefalinger - vi gleder oss til å huse dere i 2022.. Alt godt!

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Boen gård var en fantastisk opplevelse. Vakker beliggenhet ved elva, interessant historie, nydelige uteområder, nennsomt restaurerte bygninger, harmoniske interiør med god blanding av gammelt og moderne, kvalitetssenger, utsøkt kortreist mat og rikholdig vinkjeller. Ikke minst: Hyggelig betjening. Anbefales varmt!

Takk, Curious36899633304
Boen Gård, Daglig leder på Boen Gård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Hei! Tusen takk for flott anmeldelse!! Det gledes at vi passet til deres forventning! - vi gleder oss til å ha dere på gården igjen! Alt godt!

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse for både gane og øynene. Flinke, hyggelige og informerte servitører som serverer. Store velholdte bygninger plassert i vakre omgivelser. Man bør virkelig ta seg tiden til en rusletur på eiendommen. En kulinarisk opplevelse og storslåtte omgivelser jeg vanligvis forbinder med Skottland. Anbefales på det sterkeste!

Takk, LinnJ56
Boen Gård, Daglig leder på Boen Gård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Hei LinnJ56! Tusen takk for flotte ord :) - det gledes - og vi ser frem til å ha dere på gården igjen! Alt godt!

Anmeldt 21. juni 2021

Et fantastisk flott sted, nydelige retter og god atmosfære. En smaksopplevelse for store og små. Kan virkelig anbefales!

1  Takk, 495lenel
Boen Gård, Daglig leder på Boen Gård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2021

Hei! Tusen takk for flotte ord! - det gledes over din opplevelse hos oss :) Velkommen tilbake ved en senere anledning.. God sommer og Alt godt!

Reisende som så på Boen Gård, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Boen Gård? Del dine erfaringer!