“Helt greit...”

Pret Thai Take Away Restaurant
Vurdert som nr. 59 av 153 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Kan ikke si at dette var enestående, men dog helt greit. Take away restaurant med få sitteplasser. Maten smakte mitt på treet, men kom kjapt og varmt.

Takk, IverOlavErstad

Anmeldt 5. juni 2018 via mobile enheter

Jeg catret mat av Pret til et jobbarrangement.
Det var ulike allergier som ble imøtekommet av på en særdeles god måte.
Vi bestilte 4 ulike retter som slle ble svært godt mottatt av selskspet. Maten var kjempegod og vi kommer definitivt til å benytte oss av dette igjen. Dette stedet anbefales på det varmeste

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Sivertito
Anmeldt 21. desember 2017 via mobile enheter

Var just hos preget thai for å spise lunsj med typen, og må si at maten var utrolig bra å deilig å spise!! Kjempe bra service også av ho eieren.!! Så bra å finne et sted i Kristiansand hvor det serveres så godt, utmerket og ekte thai mat!!!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, cesiapdj
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Bestilte rød curry med svin. Smakte kjempegodt, og betjeningen var veldig hyggelig. Gleder meg til å prøve mer hos Pret.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, KJanner
Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

Bestilte Rød karrisuppe til lunsj på et jobbarrangement og fekk godt med suppe og rikeleg ris til god pris. Det var utruleg velsmakande og fullstendig skåltomt i gryta då me var ferdige. Anbefalast!

Dato for besøk: august 2017
2  Takk, bodiln317

Reisende som så på Pret Thai Take Away Restaurant, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Pret Thai Take Away Restaurant? Del dine erfaringer!