“Sterk Anbefaling for Thai Take-Away i Kristiansand i Kvadraturen.”
Anmeldelse av Pretthai

Pretthai
Vurdert som nr. 39 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 14. august 2021

Pret Thai er nok en de beste take-away thai restaurant i Kristiansand sentrum, uten tvil. Får bra og god mengde mat for billig pris. Og utrolig hyggelig og imøtekommende service.

Takk, ArpanS84

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Kan ikke si at dette var enestående, men dog helt greit. Take away restaurant med få sitteplasser. Maten smakte mitt på treet, men kom kjapt og varmt.

Takk, IverOlavErstad
Anmeldt 5. juni 2018 via mobile enheter

Jeg catret mat av Pret til et jobbarrangement.
Det var ulike allergier som ble imøtekommet av på en særdeles god måte.
Vi bestilte 4 ulike retter som slle ble svært godt mottatt av selskspet. Maten var kjempegod og vi kommer definitivt til å benytte oss av dette igjen. Dette stedet anbefales på det varmeste

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Sivertito
Anmeldt 21. desember 2017 via mobile enheter

Var just hos preget thai for å spise lunsj med typen, og må si at maten var utrolig bra å deilig å spise!! Kjempe bra service også av ho eieren.!! Så bra å finne et sted i Kristiansand hvor det serveres så godt, utmerket og ekte thai mat!!!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, cesiapdj
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Bestilte rød curry med svin. Smakte kjempegodt, og betjeningen var veldig hyggelig. Gleder meg til å prøve mer hos Pret.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, Kåre J

Reisende som så på Pretthai, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Pretthai? Del dine erfaringer!