“Skittent.”
Anmeldelse av McDonald’s

McDonald’s
Vurdert som nr. 135 av 153 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 27. desember 2018

Jeg var kun innom her for å spise en kveld, ettersom dette var ett av meget få spisesteder som var åpen den kvelden. Her fløt det med papir på gulvet, og benkene kunne ha vært vasket bedre, iden grad de har blitt vasket i det hele tatt. Maten kom forholdsvis raskt, og betjeningen var hyggelige.

Takk, oeyvind639

Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Vi hadde med oss små barn, og da er McDonalds en ganske så safe sted å spise. Maten vi fikk var Ok. Var rent på denne McDonald's som lå på Sørlandssenteret, noe som trekker opp, for er ikke alle steder som er like flinke til det.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Brikken82
Anmeldt 5. august 2017

Lik til alle andre restauranter,bare kanskje litt,eller endel tregere.Er alltid mye folk her og lang kø.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, JJThaule
Anmeldt 14. mars 2017

Ineffektive kasse betjening. Det virker som om de kommer rett fra gaten med minimal opplæring. De klargjør deler av varm maten før alt er klart slik at pommes frites spesielt er kald når den blir servert. Det er for lite personale på jobb og det virker som om rydding og rengjøring blir nedprioritert. vi foretrekker konkurrenten over gata

Dato for besøk: september 2016
1  Takk, Thumper1974
Anmeldt 5. mars 2017

Denne McDonaldsen ligger i Sørlandsenteret langs E18 østover fra Kristiansand. Denne er åpen 7 dager i uka og har både drive in og sitteplasser. Restauranten er ikke så stor. Dette er et populært sted og man må påregne noe ventetid i kassen.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Erlend1973

Reisende som så på McDonald’s, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i McDonald’s? Del dine erfaringer!