“Lave forventninger, men likevel skuffende”
Anmeldelse av McDonald’s

McDonald’s
Vurdert som nr. 149 av 164 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Nesten tom restaurant. Likevel over 30 minutters ventetid på å få servert deler av det som var bestilt. Måtte purre etter 30 minutter på å få mat. Flere mangler når maten omsider kom. Meget skuffende.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Rune A

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Maten var god som i resten av Norge (5/5), men ufattelig dårlig rengjøring. var innom 26.07 klokken 19:30, prøvde å sette oss ved 5 forskjellige bord alle hadde masse flekker av mat på seg.

Takk, Robin H
Anmeldt 22. mai 2021 via mobile enheter

Vi fikk ikke maten vi bestilte og vi fikk ikke maten når vi gikk tilbake for å spør om å få det vi ikke fikk

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 505rudir
Anmeldt 24. oktober 2020

Hei. Vi kommer fra Oslo og var i Kristiansand. Fikk beskjed om at dere ikke har cheeseburger og ikke plain quarter pounder, jeg jobber selv på mcd og er svært misfornøyd med hva dere ha å tilby. Servicen var svært dårlig ikke et smil å få. Jeg håper dette endrer seg umiddelbart.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 130sofiea
Anmeldt 4. juni 2020

Rask og god Service. Følger for det meste følger retningslinjene gitt, og hyggelige ansatte som bryr seg og er rent i lokalet og noe på badet, men kunne trengt en skikkelig vask

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 812guron

Reisende som så på McDonald’s, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i McDonald’s? Del dine erfaringer!