“ELENDIG”
Anmeldelse av Burger King

Burger King
Vurdert som nr. 116 av 168 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Jeg hadde gledet meg til å få meg en crispy chicken og en pakke pannekaker. Det jeg derimot fikk, var en tørr kylling dynket i dressing og en pakke med noe jeg vil kalle stein. min mor derimot, like sin burger, men alt går jo i grisen.

Takk, Tuva L

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Burgerne her har veldig mye dressing. Noe som gjør de veldig klissete å spise.
Jeg pleier å si at man vet hva man får på kjede steder, men dette var svakt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, vegardlitangen
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Alltid greit å svinge innom her med en sulten barneflokk. Veldig greit å kunne bestille på automat- ingen feil i bestillingenog vi fikk alt på første forsøk (noe det sjelden var da vi bestilte til 6 personer i kassen).
God junk foodselv om den utseende messig ikke er gjenkjennelig fra plakatene på veggene..

Dato for besøk: mars 2018
Takk, StavangerStina
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig greit å kunne bestille og betale via automat. Tror dette er første gang hele familien har fått alt vi bestilte med en gang.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, StavangerStina
Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

En burgerking som ligner alle andre burgerking, fordel med gratis parkering utenfor og drive in. I tillegg mange sitteplasser også i 2 etasje. Lekerom i 2 etasje.

Dato for besøk: august 2017
Takk, b_rrel

Reisende som så på Burger King, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Burger King? Del dine erfaringer!