“Fornøyde kunder”
Anmeldelse av Kobu

Kobu
Vurdert som nr. 14 av 168 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Deilig sushi og god suppe. Vi dro sammen tre par og alle var fornøyde med mat. Litt lite utvalg av alkoholfri drikke. God atmosfære og ok pris. Kan også annbefale tempura is til dessert :)

Takk, 93Lene
Shintaro H, Owner på Kobu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei Alene123,

takk for din hyggelige anmeldelse. Vi er glade for at dere likte dere hos oss og prøver alltid å tilpasse og utvide vår meny, men som en liten restaurant har vi bare et begrenset antall produkter vi kan ha. Allikevel håper vi at vi kan ønsker dere snart velkommen inn igjen.

Anmeldt 16. november 2018

Utrolig god mat og alltid like hyggelig betjening. Ikke gå herfra uten å ha prøvd Ramen. Fine, ikke alt for formelle lokaler.

Vil spesielt trekke fram hvor god restauranten er for familier med barn. Vi føler oss alltid utrolig velkomne og betjeningen er imøtekomne, forståelsesfulle og gjør alt de kan for at barna skal trives. Vi har vært der mange ganger og det slår aldri feil. Jeg er sikker på at det er en "policy" de har og at du vil få samme opplevelse.

Etter min mening den beste restauranten i byen og skulle ønske det var åpent mandag også. ;-)

Takk, KimTommy
Shintaro H, Owner på Kobu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei KimTommy,

tusen takk for din hyggelig anmeldelse. Vi er glade i alle våre gjester og selvfølgelig spesielt i våre minste. Dessverre trenger vi også en hviledag i mellom og må derfor holde stengt en dag i uka, men alle andre dagene er dere selvfølgelig hjertelig velkomne inn igjen.

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Gleder meg til å hente mat fra kobu hver gang jeg er i kristiansand. Veldig hyggelige folk, så neste gang vil jeg nåk vurdere å prøve spise i restauranten.

Takk, rusdal
Shintaro H, Owner på Kobu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei rusdal,

takk for din hyggelige anmeldelse. Vi er glade for at du likte vår sushi og gleder oss til å ønske deg velkommen i vår restaurant.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

God mat som var fint tilberedt og servert. Veldig hyggelig servitør og god stemning i restauranten. Virkelig verdt et besøk.

1  Takk, 656jannett
Shintaro H, Owner på Kobu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei Jannet T,

takk for din hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du hadde en fin opplevelse og håper at vi snart kan ønske deg velkommen inn igjen.

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Meg og min datter var her for andre gang og spiste . Nydelig mat som smakte fortreffelig. Hyggelig betjening. Kommer garantert igjen. Kan virkelig anbefales.

2  Takk, pesLondon
Shintaro H, Owner på Kobu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2018

Hei pesLondon,

takk for hyggelig anmeldelse. Vi er veldig glade for at dere likte dere hos oss og håper at vi kan snart ønsker dere velkommen inn igjen.

Mvh, Team Kobu

Reisende som så på Kobu, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Kobu? Del dine erfaringer!