“Veldig bra. Topp sushi og”
Anmeldelse av Kobu

Kobu
Vurdert som nr. 11 av 153 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra. Topp sushi og kyllingbuns. Bra priser og topp service. Veldig behagelig lyd i lokalet. Bra demping!

Takk, 551hanspetters

Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og hyggelig betjening. Vi kommer igjen anbefaler på det sterkeste! Tusen hjertelig takk

Dato for besøk: juni 2020
Takk, chakhi
Anmeldt 16. mars 2020

Har vært ved denne restauranten flere ganger og har alltid vært fornøyd. Gode priser, kombinert med fantastisk mat og personal gjør denne plassen til en vinner.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, SurreHue73
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

God mat, hyggelige priser, enkelt lokale, men maten ble veldig forsinket. Dette trekker helhetsinntrykket ned.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, SigurdKl
Anmeldt 20. februar 2020 via mobile enheter

Kobu viste seg å være en riktig god restaurant.
Nydelig mat servert på en flott måte.
Vi hadde en Halloween meny.
I grunnen en smaks meny med mange forskjellige småretter.
Hyggelig betjening.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, bj_rntrondt

Reisende som så på Kobu, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Kobu? Del dine erfaringer!