“Meget bra! delig mat!”
Anmeldelse av Kobu

Kobu
Vurdert som nr. 11 av 153 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 17. juli 2020

Vi hadde booket til 7 stykker etter en laaang dag i dyreparken.

Det var en lun og god atmosfære i et heller enkelt men koselig lokale utenfor den verste turistfellegaten i byen.

Servicen var vennlig, og maten var helt fantastisk! Vi spiste sushi og ramen suppe, og selve deserten som var fritert is smakte fortreffelig for både store og små,

Prisen var fair med tanke på det en fikk, og vi hadde en god opplevelse her som frister til gjentaking!

Takk, Nemesisventures

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra. Topp sushi og kyllingbuns. Bra priser og topp service. Veldig behagelig lyd i lokalet. Bra demping!

Takk, 551hanspetters
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og hyggelig betjening. Vi kommer igjen anbefaler på det sterkeste! Tusen hjertelig takk

Dato for besøk: juni 2020
Takk, chakhi
Anmeldt 16. mars 2020

Har vært ved denne restauranten flere ganger og har alltid vært fornøyd. Gode priser, kombinert med fantastisk mat og personal gjør denne plassen til en vinner.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, SurreHue73
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

God mat, hyggelige priser, enkelt lokale, men maten ble veldig forsinket. Dette trekker helhetsinntrykket ned.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, SigurdKl

Reisende som så på Kobu, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Kobu? Del dine erfaringer!