“Nydelig mat, hyggelig betjening”
Anmeldelse av Kobu

Kobu
Vurdert som nr. 11 av 155 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat! Tilsammen var familien på 4 innom Miso Ramen, dumplings, pao og sushi. Måtte vente lenge på maten, men alt var ferskt og godt! 11-åringen og 15-åringen storkoste seg, og det gjorde også de voksne. Meget hyggelig betjening. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: august 2020
Takk, gunnmaritd

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Interiøret kan det jobbes mye med. Servicen er helt grei. Maten derimot er god, beklageligvis er sushibitene for store å spise med de tynne sushipinnene man får.

Takk, MasterChef-8993
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Jeg vil bare be om at nettsiden oppdateres da takeway ikke var mulig! Synd å bruke tid på menyen når man ikke fikk prøvd maten.

Takk, fremar84
Anmeldt 17. juli 2020

Vi hadde booket til 7 stykker etter en laaang dag i dyreparken.

Det var en lun og god atmosfære i et heller enkelt men koselig lokale utenfor den verste turistfellegaten i byen.

Servicen var vennlig, og maten var helt fantastisk! Vi spiste sushi og ramen suppe, og selve deserten som var fritert is smakte fortreffelig for både store og små,

Prisen var fair med tanke på det en fikk, og vi hadde en god opplevelse her som frister til gjentaking!

Takk, Nemesisventures
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra. Topp sushi og kyllingbuns. Bra priser og topp service. Veldig behagelig lyd i lokalet. Bra demping!

Takk, 551hanspetters

Reisende som så på Kobu, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Kobu? Del dine erfaringer!