“Topp burger”
Anmeldelse av Chef KiMMiS

Chef KiMMiS
Vurdert som nr. 45 av 164 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Fabulous Streetfood i Sørlandsparken Kristiansand Burger, dirty fries, hot dogs mm. Dette er ikke en vanlige gatekjøkken burger! Vi lover deg en FABULOUS burgeropplevelse du sent vil glemme!
Anmeldt 27. august 2021

Veldig smakfull burger og supre pommesfrites.Rask levering. Er burgerelsker og her fikk jeg det jeg ønsket.

1  Takk, stringsfellow

Anmeldt 13. juli 2021

Porsjonen var ikke størst men utrolig mektig og fantastisk god med nye smaker og perfekt sammensetning av alle godbiter. En smak du savner andre plasser der di selger mat! Kommer igjen og igjen :D

1  Takk, HallvardR5
Kim Andrè F, Eier på Chef KiMMiS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen takk for din tilbakemelding, setter veldig pris på det.

Anmeldt 28. juni 2021

Den beste plassen for et bedre måltid i sørlandsparken! Knall god burger og dirty fries! Fast lunch hver fredag

Takk, 487erlendl

Tusen takk for din tilbakemelding, setter veldig pris på det.

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Dette er beste streetfood-sjappa som alltid leverer supergod mat. Rett ved Sørlandssenteret og Dyreparken. Perfekt å svinge innom etter en dag i Dyreparken eller Sørlandssenteret. Bestill maten på nett og få sms når den er ferdig (du får opp hentetidspunkt når du bestiller i tillegg). Superhyggelig personale. Vel verdt ett besøk når du er i nærheten. Kan absolutt anbefales!! Er mulighet for å spise maten på bord rett ved siden av også så du slipper å ta med deg maten hvis du f.eks bor på hotell/camping.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Kenneth1976

Tusen takk for utfyllende tilbakemelding, setter stor pris på det.

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Blir møtt av hyggelige ansatte som alltid har maten klar når vi kommer. Utrolig god mat, og de beste burgerne i kristiansand. Chef kimmis overgår seg selv hver gang vi smaker på en ny rett. Anbefales på det sterkeste. ☺️

1  Takk, florinaz491

Tusen hjertelig takk, vi setter stor pris på din tilbakemelding og det betyr mye for oss.

Reisende som så på Chef KiMMiS, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Chef KiMMiS? Del dine erfaringer!