“Et lite magisk sted i Kristiansand”
Anmeldelse av Spiren Kafé

Spiren Kafé
Vurdert som nr. 31 av 168 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Jeg kan ikke skryte nok av dette stedet. Super mat, enda bedre ansatte, stemningen og energien på stedet er deilig og avslappende. Vi trenger flere Spiregårder rundt omkring :)

Takk, Non K
Ingrid M, Leder  på Spiren Kafé, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Tusen takk!! :) Utrolig hyggelig!

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempekoselig sted og god mat, selv om du ikke er veganer. Hyggelig atmosfære. Ser den rosa bygningen på lang avstand

Takk, ellenh0ltsk0gw
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Det var en flott opplevelse å besøke Spiren Kafé og utforske vegansk matstil og sunne alternativer. Hyggelige, engasjerte drivere, fantastisk service og koselige lokaler. Her føler alle og enhver seg hjemme - veganer eller ei.

1  Takk, 989siljes
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

En liten perle i en koselig bakgård. Det er veldig hyggelig å sitte i solen. Jeg hadde en kjempegod vegetarburger. Selv en kjøttelsker kan li den. Hyggelig betjening. Verdt et besøk!

Dato for besøk: august 2018
Takk, foodmoose
Anmeldt 23. juni 2018

Jeg hadde den glede å besøke dette stedet sammen med min kjære og min datter for å nyte litt forfriskninger i sommervarmen (min kjære hadde lyst til å ha fått med oss litt yoga også, men det var dessverre fullt. Så kanskje bestille plass i god tid hvis de har liten kapasitet og stor pågang?).

Ettersom vi ikke var sultne så valgte vi kun drikke, og det ble servert av en hyggelig og vennlig kelnerinne. Jeg hadde en smoothie bowl type "Fountain of Youth" { tenkte at jeg som middelaldrende mann trengte mye av denne :) } med hjemmelaget granola og goji-bær (de solgte forresten også den hjemmelagede granolaen i poser - anbefales!).

I sum kan stedet anbefales på det varmeste - og spesielt selvsagt hvis du er i gaten for det alternative og sunne (bare en liten advarsel avslutningsvis: For deg som er veldig glad i de finere restaurantene med duk på bordene og korrekt dandert bestikk kan dette stedet bli i overkant uformelt uten at dette nødvendigvis er galt for de som er målgruppen)

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Frank N
Ingrid M, Daglig leder på Spiren Kafé, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Tusen takk Frank, veldig hyggelig å høre tilbakemeldingen, og glad for at du hadde et fint besøk! Vi håper å se dere igjen ;)

Reisende som så på Spiren Kafé, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Spiren Kafé? Del dine erfaringer!