“Fin beliggenhet og god service”
Anmeldelse av Amigos

Amigos
Vurdert som nr. 134 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Amigos Fiskebrygga har en lang tradisjon. Supernachos er en yndlingsrett. Til tross for at restauranten hadde mange gjester ble vi servert veldig fort, men man blir ikke mett av en middels stor supernacho.

Takk, peterandrasc2017
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det er absolutt mulig å bestille større porsjoner dersom dere føler dere ekstra sulten :)

1923 av 87 anmeldelser

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Smakløs mat med absolutt null styrke. Store porsjoner. Vennlig og hyggelig betjening, men hjelper lite når maten er dårlig.

Takk, Frofle
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Maten vår kommer vanlig krydderet ettersom det er det folk flest går for, men vi kan selvsagt kryddere maten til deres ganer, høre med servitøren neste gang dere er innom for forskjellige alternativer.
Takk for tilbakemeldingen :)

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

For en nydelig plass! Vi satt ute i kveldssolen og koste oss veldig. Vi var to familier som bestilte 5 forskjellige retter og alle falt i smak. Takk for oss. Vi kommer tilbake.

Takk, gunnmagrets
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Utrolig hyggelig og gøy å høre at dere var fornøyde med besøket! Vi håper på å se dere nok en gang :)

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Dårlig service. Lang ventetid. Smakløs mat. Høye priser.

Denne «restauranten» lever på plassering fremfor kvalitet.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, 11chris2
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Må først og fremst beklage for dårlig opplevelse dere har hatt hos oss. Det er selvsagt ikke slik vi ønsker å presentere oss. Til tider kan det oppleves litt ventetid med tanken på sommersesongen, dette må vi bare beklage for. Prisklassen vi har er verken for høy eller lav, men tanken på beliggenhet og andre naborestaurant som befinner seg på fiskebrygga. Vårt personal gjør sitt beste for å yte god service og levere kvalitet mat til gjestene våre. Vi håper dere gir oss et nytt forsøk i nærmest framtid.

Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og service. Hit skal vi igjen. Kan sitte både ute og inne. Fikk endret rett, etter en feilbestilling.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, mcmagnus
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding! :)

Reisende som så på Amigos, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Amigos? Del dine erfaringer!