“Horribelt”
Anmeldelse av Amigos

Amigos
Vurdert som nr. 134 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 22. juli 2021

Servitøren klarte ikke sette sammen bord og plasserte to personer på seksmannsbord, dermed var systemet forferdelig.

1  Takk, sanderaaronm
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Under sommersesong er det stor pågang og etterspørsel på uteserveringen, av og til er vi nødt å bruke de bordene som er tilgjengelig selv om det er kun 2 gjester på et seksmannsbord. Vi har heller ikke muligheten til å om møblere uteserveringen, basert på hvor mye plass det er på uteserveringen. Vi beklager for opplevelsen dere hadde, og ønsker at dere gir oss et nytt forsøk i nærmest framtid!

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Sikkert bra for familier. Maten var ganske direkte smakløs, men ølen var god, og flott lokasjon. Hyggelig betjening. Om du er ute etter autentisk (eller tilnærmet lik) meksikansk matopplevelse ville jeg styrt unna. Kort summert: Turistfelle.

Takk, Camper04805119666
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Kipt å høre at maten ikke falt i smak, har kan det ha gått litt fort i svingene for kokken, vi beklager! Det er alltid rom for å bli bedre, og dette jobber vi med daglig. Gøy å høre at du var fornøyd med ølen og lokasjonen :)

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Amigos Fiskebrygga har en lang tradisjon. Supernachos er en yndlingsrett. Til tross for at restauranten hadde mange gjester ble vi servert veldig fort, men man blir ikke mett av en middels stor supernacho.

Takk, peterandrasc2017
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det er absolutt mulig å bestille større porsjoner dersom dere føler dere ekstra sulten :)

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Smakløs mat med absolutt null styrke. Store porsjoner. Vennlig og hyggelig betjening, men hjelper lite når maten er dårlig.

Takk, Frofle
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Maten vår kommer vanlig krydderet ettersom det er det folk flest går for, men vi kan selvsagt kryddere maten til deres ganer, høre med servitøren neste gang dere er innom for forskjellige alternativer.
Takk for tilbakemeldingen :)

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

For en nydelig plass! Vi satt ute i kveldssolen og koste oss veldig. Vi var to familier som bestilte 5 forskjellige retter og alle falt i smak. Takk for oss. Vi kommer tilbake.

Takk, gunnmagrets
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Utrolig hyggelig og gøy å høre at dere var fornøyde med besøket! Vi håper på å se dere nok en gang :)

Reisende som så på Amigos, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Amigos? Del dine erfaringer!