“Meget dårlig service”

Amigos
Vurdert som nr. 134 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig service.

Vi ønsket et bord ute, men der datt det 2 pers på flere 6 manns bord.

Vi fikk derfor et bord inne med ønske om å få første bord som ble ledig ute.

Og etter få minutter ble det ledig bord ute og der satt de ned 2 personer fra køen ute.

Når vi spurte om å få det bordet, måtte han beklage ar det var tatt.

Da gikk vi!!

2  Takk, 557kariannef
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Beklager for den dårlige opplevelsen dere hadde.

Nå er det sånn at det er stor etterspørsel på uteserveringen under sommersesong, av og til blir vi nødt å bruke et 6 mannbord, selv om det er bare 2 gjester, for det er det som er ledig der og da. Vi kan heller ikke om møblere på uteserveringen. På grunn av stor pågang, kan ting gå litt fort i svingene, og servitøren glemte seg nok at dere var satt i kø til et bord ute.

Når vi har allerede plassert gjestene på et bord, er det ufint å be de flytte seg til et annet bord. 2 minutter etter dere gikk, så ble det et nytt utebord ledig, dette informerte servitøren om før dere gikk at nytt bord er i ferd med å bli ledig. Igjen beklager vi for opplevelsen, vi håper dere gir oss et nytt forsøk

Anmeldt 22. juli 2021

Servitøren klarte ikke sette sammen bord og plasserte to personer på seksmannsbord, dermed var systemet forferdelig.

1  Takk, sanderaaronm
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Under sommersesong er det stor pågang og etterspørsel på uteserveringen, av og til er vi nødt å bruke de bordene som er tilgjengelig selv om det er kun 2 gjester på et seksmannsbord. Vi har heller ikke muligheten til å om møblere uteserveringen, basert på hvor mye plass det er på uteserveringen. Vi beklager for opplevelsen dere hadde, og ønsker at dere gir oss et nytt forsøk i nærmest framtid!

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Sikkert bra for familier. Maten var ganske direkte smakløs, men ølen var god, og flott lokasjon. Hyggelig betjening. Om du er ute etter autentisk (eller tilnærmet lik) meksikansk matopplevelse ville jeg styrt unna. Kort summert: Turistfelle.

Takk, Camper04805119666
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Kipt å høre at maten ikke falt i smak, har kan det ha gått litt fort i svingene for kokken, vi beklager! Det er alltid rom for å bli bedre, og dette jobber vi med daglig. Gøy å høre at du var fornøyd med ølen og lokasjonen :)

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Amigos Fiskebrygga har en lang tradisjon. Supernachos er en yndlingsrett. Til tross for at restauranten hadde mange gjester ble vi servert veldig fort, men man blir ikke mett av en middels stor supernacho.

Takk, peterandrasc2017
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det er absolutt mulig å bestille større porsjoner dersom dere føler dere ekstra sulten :)

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Smakløs mat med absolutt null styrke. Store porsjoner. Vennlig og hyggelig betjening, men hjelper lite når maten er dårlig.

Takk, Frofle
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Maten vår kommer vanlig krydderet ettersom det er det folk flest går for, men vi kan selvsagt kryddere maten til deres ganer, høre med servitøren neste gang dere er innom for forskjellige alternativer.
Takk for tilbakemeldingen :)

Reisende som så på Amigos, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Amigos? Del dine erfaringer!