“Skuff”
Anmeldelse av Amigos

Amigos
Vurdert som nr. 135 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 1. august 2021

Ikke verdt pengene eller opplevelsen av "meksikansk" mat. Små porsjoner, lite smak og altfor dyrt!!!

Takk, 400jannez
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Det var kjedelig å høre at vi ikke klarte å levere etter forventningene, vi beklager for opplevelsen. Menyen vår er tilpasset slik at det er noe for hver smak, og porsjonene er også tilpasset slik at gjestene kan bestille mindre retter eller større retter ut ifra hvor sulten de er. Vi håper det blir en bedre opplevelse neste gang dere er innom :)

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Liker du litt spicy mat, så er Amigos den rette plassen
Steak Nachos er bare helt nydelig.
Flott, tynn biff på toppen, så saftig at en får vann i munnen med bare tanken
God stemning, og hyggelige servitører!!
Koselig å sitte å se på båtlivet å nyte et herlig måltid☀️
Anbefales på det sterkeste

Takk, OleBraut
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Ole du er helt rå, tusen hjertelig takk for den utrolig hyggelig tilbakemelding, vi på Amigos gleder oss hver gang du og dine er innom å hygger dere med hyggelig selskap og god mat. Tusen takk for all støtten gjennom årene og vi ser til mange flere år framover.
- Safa

Anmeldt 22. juli 2021

Vi hadde lyst på bord ute, men det var dessverre fullt - så vi ble tilbydd bord inne, noe vi takka ja til! Vi spurte i tillegg servitøren om vi kunne få det første ledige bordet ute så fort noe ble ledig, og det gikk bare to minutter før den samme servitøren satt noen bak oss i køen på bordet! Elendig service, aldri mer!

1  Takk, I8837JHsaraf
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig service.

Vi ønsket et bord ute, men der datt det 2 pers på flere 6 manns bord.

Vi fikk derfor et bord inne med ønske om å få første bord som ble ledig ute.

Og etter få minutter ble det ledig bord ute og der satt de ned 2 personer fra køen ute.

Når vi spurte om å få det bordet, måtte han beklage ar det var tatt.

Da gikk vi!!

2  Takk, 557kariannef
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Beklager for den dårlige opplevelsen dere hadde.

Nå er det sånn at det er stor etterspørsel på uteserveringen under sommersesong, av og til blir vi nødt å bruke et 6 mannbord, selv om det er bare 2 gjester, for det er det som er ledig der og da. Vi kan heller ikke om møblere på uteserveringen. På grunn av stor pågang, kan ting gå litt fort i svingene, og servitøren glemte seg nok at dere var satt i kø til et bord ute.

Når vi har allerede plassert gjestene på et bord, er det ufint å be de flytte seg til et annet bord. 2 minutter etter dere gikk, så ble det et nytt utebord ledig, dette informerte servitøren om før dere gikk at nytt bord er i ferd med å bli ledig. Igjen beklager vi for opplevelsen, vi håper dere gir oss et nytt forsøk

Anmeldt 22. juli 2021

Servitøren klarte ikke sette sammen bord og plasserte to personer på seksmannsbord, dermed var systemet forferdelig.

1  Takk, sanderaaronm
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Under sommersesong er det stor pågang og etterspørsel på uteserveringen, av og til er vi nødt å bruke de bordene som er tilgjengelig selv om det er kun 2 gjester på et seksmannsbord. Vi har heller ikke muligheten til å om møblere uteserveringen, basert på hvor mye plass det er på uteserveringen. Vi beklager for opplevelsen dere hadde, og ønsker at dere gir oss et nytt forsøk i nærmest framtid!

Reisende som så på Amigos, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Amigos? Del dine erfaringer!